برای رفع مشکلات نمی‌توان پشت درهای بسته تصمیم گرفت

شهردار اصفهان گفت: مشکلات قدیمی در سطح مناطق اصفهان وجود دارد که نمی‌توان پشت درهای بسته برای رفع آنها تصمیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در جلسه کمیته نظارتی مناطق غرب شهر اصفهان با اشاره به اهمیت تبیین راهکار مناسب برای رفع مشکلات شهری، اظهار کرد: باید از نزدیک مشکلات و واقعیت مناطق را مشاهده کرد و با یک نگاه جامع چند دستگاهی و بین ارگانی برای رفع آنها تصمیم گرفت.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات شهر جهاد کشاورزی، شهرداری، استانداری، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی نقش دارند، بنابراین در امر تصمیم‌سازی باید مشارکت کنند، ادامه داد: در این راستا از مناطق غرب شهر اصفهان همچون ۹، ۱۱ و ناژوان بازدید میدانی با یک همگرایی خوب بین دستگاهی و با هدف کمک به گرفتن تصمیمی صحیح‌تر به نفع مردم انجام شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف کاربری اراضی مناطق ۹، ۱۱ و ناژوان که به هر حال مردم در مقام مالک گرفتار آن هستند و طی این سال‌های نتوانسته‌اند درباره آن تصمیمی بگیرند از اهم مطالب بیان شده در این بازدید بود.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، معاون عمرانی استاندار به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق ۹ و ۱۱ و نمایندگان جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی به منظور بررسی مشکلات شهری و تعیین تکلیف اراضی از مناطق ۹، ۱۱ و ناژوان بازدید کردند تا مشکلات و معضلات این مناطق را احصا و رفع کنند.

کد خبر 558280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.