نجات معجزه آسای کودک ربوده شده از چاه ۴۰ متری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: کودک از چاه ۴۰ متری پس از شش روز در کرمان با تلاش پلیس رها و آدم‌ربا دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، دادخدا سالاری اظهار کرد: پسربچه شش ساله ربوده شده در یکی از خیابان‌های شهر کرمان، با دستگیری آدم‌ربای ۳۵ ساله، بلافاصله پس از مشخص شدن محل حضور کودک و با در نظر گرفتن فرضیه فوت وی، بازپرس ویژه قتل، رئیس پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی، عوامل پزشکی قانونی، اورژانس و آتش نشانی با راهنمایی متهم در محل چاه حضور یافتند و خوشبختانه این کودک پس از شش روز بدون غذا و آب، زنده از چاه ۴۰ متری بیرون کشیده شد.

وی افزود: خوشبختانه این کودک هیچ‌گونه شکستگی نداشته و برای مداوا و بهبود به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های تخصصی قضائی و انتظامی، متهم ۳۵ ساله و غیربومی است و (۲۸ بهمن) با فریب کودک شش ساله (کودک کار) به بهانه خرید دوچرخه برای وی و به انگیزه سرقت، او را به بیابان کشانده و به درون چاهی پرتاب کرده است.

سالاری اضافه کرد: در ابتدا هویت فرد رباینده مشخص نبود اما با اقدامات شبانه روزی بازپرس ویژه قتل و عوامل و کارآگاهان پلیس آگاهی و با استفاده از روش‌های تخصصی، هویت رباینده مشخص و محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های شمالی استان شناسایی و در اقدامی ضربتی متهم دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم در ابتدا حاضر به اقرار و نشان دادن محل اختفای کودک نشد که نهایتاً با بازجویی‌های فنی اعتراف کرد که به قصد قتل، کودک را به درون چاهی هل داده است تا آثار جنایت خود را از بین ببرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: این پرونده به منظور عبرت آموزی و مقابله فوری با جرایم خاص، به صورت خارج از نوبت و ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 557871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.