با همکاری کادر نظارتی، الکلاسیکوی فوتسال خاتمه یافت

داور باتجربه فوتسال می‌گوید به‌دلیل واکنش‌هایی که نسبت به برخی صحبت‌ها ارائه شده باید خاطرنشان کرد بازی گیتی‌پسند و مس سونگون با کمک کادر نظارتی به پایان انجامید

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انجام دیدار پر حرف و حدیث الکلاسیکوی فوتسال ایران، با وحید سلیمانی داور نخست این دیدار به گفتگو پرداختیم و در خصوص مسائل مختلف از جمله اتفاقات آن بازی عجیب صحبت کردیم.

این داور با تجربه فوتسال کشورمان، در گفتگویی مجدد با خبرنگار ایمنا، برای رفع برخی سو تفاهمات، صحبت‌های جدیدی مطرح کرد و در پی واکنش‌هایی که نسبت به آن اتفاقات ایجاد شد در رابطه با کنترل سخت بازی و اداره دشوار آن جدال مهم، صحبت‌های تکمیلی‌اش را به ما ارائه کرد.

وحید سلیمانی در این خصوص اظهار کرد: بازی و جو آن به حدی سخت بود که حتی یک سوت اشتباه به کلی جریان بازی را عوض می‌کرد.

وی افزود: با توجه به سختی بیش از حد برای کنترل بازی، سه نماینده از فدراسیون به‌همراه آرش جابری سرپرست سازمان لیگ در کنار تیم داوری حضور داشتند. ضمن اینکه اعضای هیئت رئیسه نیز از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند.

این داور با سابقه فوتسال ضمن تشریح اتفاقات خاطرنشان کرد: کنترل بازی بسیار سخت و درگیری‌ها نیز زیاد بود. اما من و تیمم با همکاری کادر نظارتی و اجرایی توانستیم بدون مشکل آن را به پایان برسانیم.

کد خبر 557853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.