امدادگران بیش از ۱۰۰۰ مصدوم حوادث را به مراکز درمانی انتقال دادند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه نیروهای این سازمان تا پایان فصل سرما در آماده‌باش کامل به سر می‌برند از انتقال هزار و هشت مصدوم حوادث و سوانح به مراکز درمانی در یک ماه گذشته (بهمن) خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی‌پور درباره عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در بهمن سال جاری افزود: در این بازه زمانی، ۲۴۴۰ مأموریت انجام شد که حوادث و سوانح مربوط به آن، ۴۱ هزار و ۱۱۹ نفر را تحت تأثیر قرار داده بود.

وی ادامه داد: ۲۶ هزار و ۵۸۰ نفر به واسطه وقوع این حوادث و سوانح نیاز به امدادرسانی داشتند و جمعیت هلال احمر با حضور به موقع به آنها امدادرسانی کرد همچنین هزار و ۸ نفر از مصدومان این سوانح توسط ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین برای هزار و ۵۹۹ نفر از افراد آسیب‌دیده نیز اسکان اضطراری فراهم شد تا در حین سوانح و حوادث در محل ایمن حضور داشته باشند.

ولی پور گفت: حضور نیروهای هلال احمر در جاده‌ها در فصل سرما با همه توان ادامه دارد و در همین راستا در بهمن ماه سال جاری ۵۲۹ نفر از افراد مصدوم حوادث و سوانح جاده‌ای نیز نجات داده شدند.

کد خبر 557658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.