از باشگاه می‌خواهم با استعفایم موافقت کند/دیگر نمی‌توانم به سپاهان کمک کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باشگاه با استعفایم موافقت کند. زمان این رسیده که یک شخص دیگری به جای من بیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن امروز علاقه‌مند به ساختار دفاعی و مساوی هم برایشان مورد قبول بود. ما سعی کردیم از فضاهای ایجادشده که کم هم بودند استفاده کنیم، در نیمه‌دوم گردش توپ را بیشتر کردیم، چند فرصت فوق‌العاده هم داشتیم اما از دست رفت. نمی‌دانم چه باید بگویم و دیگر کاری از دست من برنمی‌آید. وقتی توپ از پنج متری دروازه به گل تبدیل نمی‌شود.

وی افزود: هواداران ناراحت هستند و به آنان حق می‌دهم باید واقع‌بین باشیم، از وقتی آمدم تلاش کردم تیم ساختارمند و با ثباتی ایجاد کنم. اما امسال نتایج به‌گونه‌ای نیست که از تیمم دفاع کنم، تیممان به نتیجه نیاز دارد اما ما موفق نبودیم و وقتش رسیده باشگاه تصمیم درستی بگیرد و یک فرد جدیدی بیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم باشگاه استعفایم را قبول کند و من کنار بروم، برای من سخت است اما نه به خاطر پول آمدم و نه رزومه. وضعیت تیم خوب نبود و هدایت تیم را قبول کردم، امیدوارم هر شخص دیگری به تیم آمد ثبات را ایجاد کند. سال‌هاست شرایط خوبی نداشته‌ایم. سپاهان باید جزو چند تیم اول و با ثبات خوبی باشد و شانس قهرمانی داشته باشیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: غیرمنصفانه است که هواداران از مربی آینده قهرمانی نخواهند اما باید به مرور زمان قهرمانی به‌دست آید. از همه بابت این ۵۰ هفته تشکر می‌کنم، مدیرعاملان پیشین و فعلی کارخانه یعنی عظیمیان و طیب‌نیا و هیئت مدیره خصوصاً جناب ساکت تشکر کنم که به تیم و من کمک و حمایت کردند. دلم می‌خواست به سپاهان کمک کنم اما حالا نیاز است یک نفر جدید به تیم اضافه شود.

وی اظهار کرد: هواداران در این مدت اخیر به شدت اذیت شدند، اگر لیگ را همراه سپاهان با این جایگاه به پایان برسانم یعنی کارم درست بوده، اما ناراحتی هواداران برایم سخت و دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: عمرم در باشگاه سپری شده اما برایم غیرقابل تحمل است که هواداران ناراحت باشند. امیدوارم باشگاه مسیر درستی طی کند و هواداران مربی بعدی را حمایت کنند. من قبلاً هم گفته‌ام فشاری از سمت باشگاه و هواداران به من وارد نشده است. دلیل نمی‌شود چون سال‌ها در باشگاه بوده‌ام باز هم اینجا بمانم. فکر می‌کردم دارم به تیمم کمک می‌کنم اما الان چنین حسی ندارم.

کد خبر 557634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.