تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گلشهر

شهردار گلشهر گفت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گلشهر با ۳۳درصد افزایش نسبت به بودجه ۱۴۰۰، برمبنای رقم ۱۰میلیارد تومان به شورای شهر پیشنهاد شد که پس از بررسی لوایح، به تصویب رسید.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گلشهر با ۳۳ درصد افزایش نسبت به بودجه ۱۴۰۰، بر مبنای رقم ۱۰ میلیارد تومان به شورای شهر پیشنهاد شد که پس از بررسی لوایح، بودجه به تصویب رسید.

وی افزود: سرانه عمرانی هر شهروند در بودجه سال آینده بر مبنای رقم ۶۰۰ هزار تومان منعقد شده است.

شهردار گلشهر خاطرنشان کرد: سیاست و راهبردهای شهرداری گلشهر در تدوین بودجه، تقویت و ساماندهی حمل‌ونقل عمومی، افزایش خوداتکایی و درآمدهای پایدار شهرداری، توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر، افزایش نشاط، سرزندگی فرهنگی و فضیلت‌های اجتماعی برای تمام اقشار و گروه‌های سنی و توجه به عدالت توزیعی در خدمات‌رسانی به تمام مناطق شهر است.

محمودی به اهداف کلان بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گلشهر اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات عمرانی شهر گلشهر بر ساماندهی معابر و پیاده‌روهای شهر متمرکز است.

وی اضافه کرد: سیاست‌های کلان کشوری در قالب بخشنامه بودجه به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود و این سیاست‌ها در بودجه ۱۴۰۱ گلشهر رعایت شده است.

شهردار گلشهر با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ توجه ویژه به سیاست‌های محلی داشته‌ایم، گفت: سیاست‌های محلی ما به صورت ویژه در تدوین بودجه تأثیرگذار بوده است؛ از جمله آموزش شهروندان در تمام گروه‌های سنی که مستلزم همفکری و همدلی اقشار مختلف از جمله بسیج برادران و خواهران، دفتر امام‌جمعه، مدارس، دارالقرآن‌ها، کانون‌های مساجد و روحانیون است.

کد خبر 557628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.