بازی طبق پیش‌بینی‌مان جلو نرفت/انگیزه‌مان برای پیروزی بود

پاشایی گفت: انگیزه‌مان در نیمه‌دوم بیشتر شد و به‌دنبال ضدحمله زدن بودیم تا به گل برسیم اما نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پاشایی در نشست خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی آنطور که پیش‌بینی می‌کردیم پیش نرفت، در کار دفاعی خوب عمل کردیم اما حملات و فرصت‌هایی که ایجاد کردیم هدر رفتند و حتی از ضربات ایستگاهی هم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: مساوی مقابل تیم سپاهان بود نبود، حضور نداشتن تارتار کنار تیم درصدی از ناکامی تیم در پیروزی بود. یک خداقوت جانانه به بازیکنانمان می‌گویم که جانانه جنگیدند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: در طول هفته برای ضد حمله زدن به سپاهان زیاد تلاش کردیم اما مقداری شرایط حساس بازی و استرس بازیکنان مانع رسیدن به هدفمان شد. چرا که ما برای پیروزی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

پاشایی خاطرنشان کرد: در طول ۹۰ دقیقه مهم این بود که اول گل نخوردیم اما برنامه گلزنی داشتیم. حتی انگیزه‌مان در نیمه‌دوم بیشتر بود و نسبت به بازی دور رفت نیز بهتر کار کردیم. امروز تمام بچه‌هایمان خوب و منسجم عمل کردند، شاید از بیرون نگاه‌ها به تیم به شکلی بود که انگیزه نداشته‌اند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که جذب کردیم نسبت به نیازهایمان بود، آنان خریدهای خیلی خوبی هستند و به بازیکنان جدیدمان ایمان داریم؛ دیگران سر تمرین نیستند که شرایط تمامی بازیکنان را ببینند. به هواداران ذوب‌آهن قول و اطمینان می‌دهم که بهترین سیستم را در هر بازی برای پیروزی منظور کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و بازیکنان جدید خودشان را نشان خواهند داد.

کد خبر 557619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.