اعطا جایزه خوش حسابی به پرداخت کنندگان اینترنتی عوارض

شهردار اراک خبر از تخفیف ۳۰ درصدی پرداخت بهای خدمات پسماند واحدهای مسکونی و کسبی تا پایان سال جاری داد.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات و در نتیجه خدمات رسانی شایسته‌تر به شهروندان، با مصوبه شورای اسلامی شهر مشوق‌های پرداخت عوارض تقدیم شهروندان می‌شود.

وی افزود: شهروندانی که نسبت به پرداخت بهای خدمات پسماند واحدهای مسکونی و کسبی بابت سال جاری و بدهی‌های معوقه اقدام نمایند، مشمول تخفیف ۳۰ درصدی می‌گردند.

شهردار اراک اضافه کرد: شهروندانی که با مراجعه به سایت پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری اراک به آدرسdorsa.arak.ir ،نسبت به پرداخت عوارض سالیانه نوسازی، پسماند و کسبی خود تا پایان سال ۱۴۰۰ اقدام نمایند، علاوه بر استفاده از تخفیفات قانونی و عدم تعلق جریمه ناشی از پرداخت نکردن بموقع عوارض نوسازی، در قرعه کشی جایزه خوش حسابی شهرداری شرکت داده خواهند شد.

وی تاکید کرد: مراسم قرعه کشی خوش حسابی شهرداری اراک بابت شهروندانی که عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پسماند خود را از طریق سایت اینترنتی عوارض شهرداری پرداخت نموده‌اند به صورت رسمی و با حضور نهادهای نظارتی و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اهدا ۴۳ عدد ربع سکه بهار آزادی به ۴۳ نفر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

شهردار اراک همچنین تصریح کرد: مودیانی که بدهی ماده صد خود را به صورت نقد یا اقساط یا تسهیلات بانک مهر ایران و یا تهاتر پرداخت نمایند، پرداخت نقدی عوارض بعد از ماده صد (به استثنای عوارض ساخت تجاری) تا پایان سال ۱۴۰۰، مشمول ۴۰ درصد تخفیف می‌گردد.

کد خبر 557378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.