ضرورت اجرای طرح تعالی جمعیت در کاشان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان از ضرورت اجرای طرح تعالی جمعیت در کاشان خبر داد.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح تعالی جمعیت در کاشان، اظهار کرد: در راستای ضرورت اجرای طرح تعالی جمعیت و افزایش جمعیت در کاشان نشست هم‌اندیشی حمایت از حقوق خانواده بین دانشگاه علوم پزشکی و شورای اسلامی شهر برگزار شد.

وی افزود: طرح تعالی جمعیت با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان و بسیج جامعه زنان به دعوت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در محل شورای اسلامی شهر کاشان به بررسی مشکلات موجود پرداخت.

‎رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان در این دیدار ضمن تقدیر از برنامه‌های در حال اجرا در خصوص حمایت از طرح صیانت از جمعیت، گفت: گرفتن هر تصمیمی درباره این طرح، نیازمند توجه به ابعاد مختلف و متفاوت این مسئله است.

‎وی خاطرنشان کرد: محقق شدن این طرح مستلزم رفع مشکلات اقتصادی، کاهش سن ازدواج، تأمین شغل و مسکن، مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، آموزش‌های لازم جهت تحکیم بنیان خانواده از جمله آموزش مهارت‌های زندگی و فرزندپروری است که همکاری تمام ارگان‌ها و ادارت را می‌طلبد.

‎ پدرام‌فر اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع از زوایای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی ضروری است تا تمام دستگاه‌ها و ادارات کلیدی شهرستان برای تحقق این برنامه همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و اقدامات جدی و فوری در این زمینه انجام دهند.

وی هرگونه سرمایه‌گذاری در این زمینه را کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: خانواده کوچک‌ترین واحد اجتماعی و در عین حال بزرگ‌ترین و اثرگذارترین واحد تربیتی در اجتماع انسانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان افزود: هر جامعه‌ای که بخواهد رشد، ترقی و توسعه را تجربه کند، باید برای تشکیل نهاد خانواده و صیانت از آن برنامه داشته باشد.

وی وجود برنامه‌های متعدد دشمن در زمینه متزلزل کردن نهاد مقدس خانواده به طُرق مختلف را دلیل بر اهمیت این نهاد مقدس دانست و گفت: اساس پیشرفت و موفقیت بشر مرهون استحکام، سلامت و آرامش خانواده است، لذا دشمنان برای ضربه زدن به جوامع اسلامی، خانواده را نشانه گرفته‌اند و میلیاردها دلار برای برهم زدن استحکام، سلامت و آرامش خانواده‌ها با هزاران طرح و نقشه شیطانی هزینه کرده‌اند، پس لازم است تا تمام ارگان‌ها با همدلی به این موضوع مهم بپردازند و در این حوزه با جدیت تلاش کنند.

کد خبر 557187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.