بلوار شهید صادقی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قم از افتتاح و بهره‌برداری از بلوار شهید صادقی در ادامه بلوار شهید روحانی در گام چهارم از برنامه‌های افتتاحیه‌های شهرداری قم در سال جاری یاد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در حاشیه افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی با بیان اینکه شهرداری قم از دهه فجر تا پایان سال جاری طی شش هفته ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد ریال را به بهره‌برداری می‌رساند، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های این افتتاحیه‌ها، احداث پروژه شهید صادقی بوده است که به عنوان یکی از محورهای شریانی با هدف تکمیل رینگ ترافیکی شهر و کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر احداث‌شد.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از بلوار شهید صادقی در ادامه بلوار شهید روحانی در گام چهارم از برنامه‌های افتتاحیه‌های شهرداری قم در سال جاری یاد کرد و با اشاره به افتتاح این پروژه در روزهای آینده، تصریح کرد: پروژه بلوار شهید صادقی یکی از اقدامات برای رینگ ترافیکی شهر بوده و از بزرگراه امام علی (ع) به سمت بلوار ۱۵ خرداد احداث‌شده است.

شهردار قم افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی را مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه شهیدان برقعی بیش از نیم‌قرن قدمت دارد که بهره‌برداری از آن در شادابی و رضایت‌مندی عمومی تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و مشخصات فنی پروژه شهیدان برقعی، افزود: برای بهره‌برداری و به سرانجام رسیدن این پروژه شاخص ترافیکی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سقائیان‌نژاد اهمیت بهره‌برداری و اجرای طرح‌های عمرانی در افزایش رفاه، شادابی و رضایتمندی شهروندان را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: صرف هزینه‌های عمرانی درصورتی‌که به رضایتمندی و شادابی اجتماعی منجر شود مورد تأکید مجموعه مدیریت شهری قم است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در گام چهارم افتتاحیه‌های سال جاری، اضافه کرد: در گام چهارم از این برنامه‌ها افتتاحیه‌ها شاهد بهره‌برداری از بلوار شهید صادقی در ادامه بلوار شهید روحانی به همراه تعداد دیگری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و تفریحی خواهیم بود.

شهردار قم تکریم شأن و منزلت شهروندان را هدف اصلی شهرداری قم در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و تفریحی و خدماتی دانست و گفت: افزایش شادابی و اعتماد هدف و رویکرد مجموعه مدیریت شهری است.

کد خبر 557148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.