حربه جدید یووه برای تمدید قرارداد دیبالا

بانوی پیر رویکرد جدیدی برای تمدید قرارداد با دیبالا اتخاذ کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس آماده است تا قرارداد اصلی پائولو دیبالا را که در ماه اکتبر با آن موافقت کرده بود به وی پیشنهاد دهد، اما به شرطی که مدیربرنامه‌های این بازیکن از دریافت کمیسیون انصراف دهد.

مذاکره یووه و دیبالا بر سر تمدید قرارداد ماه‌هاست که در جریان است. در اکتبر ۲۰۲۱ کاپیتان یوونتوس با سران باشگاهش برای تمدید قرارداد با مبلغ ۸ میلیون یورو در هر فصل به اضافه ۲ تا ۳ میلیون یورو پاداش‌های مختلف مربوط به عملکرد وی به توافق رسیده بودند.

سپس نظر این باشگاه نسبت به پیشنهاد ارائه شده برگشت و مشکلات متعدد دیبالا از جمله مصدومیت‌های او و نداشتن عملکرد متناسب و مدوام در زمین باعث شد تا یووه صرف نظر کرده و پیشنهاد پایین‌تری برای تمدید به این بازیکن ارائه دهد.

تغییر نظر باشگاه باعث عصبانیت این بازیکن شد تا جایی که مذاکرات برای مدت‌ها ادامه یافت اما تا این لحظه هیچ توافق جامعی حاصل نشده است. قرارداد فعلی دیبالا در روز سی‌ام ژوئن به پایان می‌رسد و باشگاه یوونتوس در صورت عدم تمدید قرارداد وی، اجازه خروج رایگان ستاره آرژانتینی خود را صادر می‌کند.

حال یوونتوس پیشنهاد جدیدی به دیبالا و ایجنتش خورخه آنتون داده است تا شاید بتواند بالاخره به قضیه تمدید قرارداد کاپیتان دومش خاتمه ببخشد. آنها آماده هستند تا با حقوق اولیه ۸ میلیون یورویی به علاوه پاداش با دیبالا تمدید کنند اما تنها در صورتی که آنتون بپذیرد بخش بزرگی از کمیسیونی که در آن معامله دریافت می‌کرد را بی‌خیال شود.

یوونتوس عملاً دیبالا را در مقابل ایجنت خود قرار داده و امیدوار است تا با رودرروی هم قرارداد این دو طرف، قرارداد جدید خود را به ثبت برساند و لاجویا را در تورین نگه دارد.

کد خبر 557069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.