ژاوی: پدری بهترین استعداد جوان دنیا است

سرمربی بارسلونا پس از گل استثنایی بازیکن جوانش از وی تمجید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ژاوی هرناندز از نمایش تیمش در پیروزی چهار بر یک مقابل والنسیا در مستایا خوشحال راضی بود و در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش، رضایت خود را کاملاً آزادانه ابراز کرد.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در مصاحبه خود پس از بازی برابر والنسیا از عملکرد تیمش تمجید کرده و درخشش پدری، هافبک جوان را نیز نقطه عطف بازی تیمش دانست. او درباره بازی با والنسیا گفت: بسیار راضی و خوشحال هستم. ما در برخی لحظات مقابل ناپولی خوب یا عالی نبودیم، اما مؤثر بودیم. ما نشان دادیم که می‌توانیم رنج بکشیم. در نیمه دوم رنج کشیدیم، مکث و آرامش نداشتیم.

او ادامه داد: در نیمه اول همه چیز خیلی خوب بود. بازی سختی داشتیم. این مسابقه‌ای بود که برای نتیجه گرفتن در آن باید آستین‌ها را بالا بزنید. یک بازی دیگر خارج از خانه که در آن ما راضی زمین را ترک می‌کنیم. سه امتیاز مهم از رقابتی دشوار کسب کردیم و گل‌های فوق‌العاده‌ای نیز به ثمر رساندیم.

ژاوی سپس از نمایش پدری صحبت کرده و با کلماتی تحسین برانگیز درباره او صحبت کرد.

ژاوی گفت: پدری به ما استراحت می‌دهد و توپ را هیچ‌وقت از دست نمی‌دهد. او می‌تواند با هر دو پای خود بازی کند و همه این ویژگی‌ها فوق‌العاده است. کاری که او انجام می‌دهد، نحوه چرخش و حتی سرعت وی بی‌نظیر است. همچنین در سطح بالایی قرار دارد و این در حالی است که تنها ۱۹ ساله است. هیچ بازیکن جوانی بهتر از او در دنیا وجود ندارد و ما باید از او تقدیر کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه یادآور شد: کارهای پدری باعث می‌شود درون زمین مسابقه تفاوت‌ها رقم بخورد. او در بازپسگیری توپ استثنایی عمل می‌کند و در اختیار داشتن چنین بازیکنی در تیم برای هر کسی موهبت است. حتی اگر برای مدت کمی به پدری درون زمین زمان بدهید، او باز هم خیلی عالی کار می‌کند. فکر می‌کنم وی بازیکنی معمولی نیست و تنها افراد انگشت‌شماری در دنیا هستند که می‌توانند کارهایی که او انجام می‌دهد را انجام دهند.

کد خبر 557044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.