پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان کاشانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به نیازمندان کاشانی پرداخت شد.

امیرحسین شیخ‌استرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به نیازمندان کاشانی پرداخت شد که این تسهیلات به متقاضیان مستأجر ساکن در شهر به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات به ۲۰ خانوار زیرپوشش این نهاد پرداخت شد، میزان تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است که معرفی افراد تا سقف تعیین شده با ارائه معرفی‌نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌های عامل خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه ارائه معرفی‌نامه از سوی این نهاد به مددجویان زیرپوشش، صرفاً برای معرفی است و هیچ‌گونه بار تعهدی و ضمانتی در قبال اقساط وام مددجویان ندارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت وام باید اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت معاملات املاک و مستغلات دارای کد رهگیری را به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز به بانک ارائه کنند.

وی اضافه کرد: ۳۴۰ میلیون تومان اجاره‌بها به ۲۹۴ خانوار مستأجر زیرپوشش این نهاد در ۱۰ ماه گذشته پرداخت شد.

شیخ‌استرکی با بیان اینکه رفع فقر، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است، تاکید کرد: این تسهیلات بر اساس سهمیه شهرستان و تعداد مستأجران نیازمند در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، هم‌اکنون ۴۰۰ خانوار مستأجر در زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان هستند.

کد خبر 557040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.