رونمایی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک

شرکت سامسونگ تایید کرده است که در رویداد MWC 2022 از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیراً سری گلکسی S22 را معرفی کرده است که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود؛ هم اکنون نیز این شرکت قصد دارد سخت‌افزار بعدی خود را در رویداد MWC 2022 رونمایی کند. شرکت سامسونگ معمولاً اطلاعات محصولاتی که قصد دارد آن‌ها را طی رویدادهای آینده رونمایی کند، فاش نمی‌کند، اما این بار چنین کاری را انجام داده است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد نسل جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود را در رویداد MWC 2022 رونمایی کند. به نظر می‌رسد که این محصول روش استفاده مردم از دستگاه‌هایشان را در زندگی روزمره تغییر می‌دهد و تجربه یکپارچه‌ای بین دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها به ارمغان خواهد آورد.

شرکت سامسونگ بیان می‌کند که نسل بعدی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک از سخت‌افزار اینتل بهره خواهد برد. گزارش‌هایی که پیش از این ارائه شده نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد پردازنده‌های Alder Lake مانند Core i7-1260P را به نمایش بگذارد. اینتل Core i7-1270P و Core i7-1280P را معرفی کرده است که هر دو نمونه‌های قدرتمندی از معماری Alder Lake-P هستند. رویداد MWC 2022 سامسونگ ۲۷ فوریه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 556951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.