پیش‌بینی بورس فردا ۲ اسفند+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی افت پنج تا ۱۰ هزار واحدی را برای بازار فردا پیش بینی می‌کنیم همچنین پیش بینی می‌شود روند نمادهای بانکی، خودرویی و حمل و نقل مثبت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمایت یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحدی روز جاری از دست رفت و به سمت سطح حمایتی ۱ میلیون ۲۷۰ هزار واحد در حال حرکت هستیم در صورت از دست دادن این سطح پیش بینی می‌شود روند اصلاح بازار سرمایه تا محدوده ۱ میلیون ۲۲۰ هزار واحد تداوم داشته باشد.

نرخ بهره بین بانکی به آرامی در حال کاهش است و به محدوده ۲۰ درصد رسیده است، براساس مصوبات دولت این نرخ باید به زیر ۲۰ درصد کاهش یابد، کاهش این نرخ بر روی پی بر ای تعادلی بازار سرمایه تأثیر می‌گذارد و منجر به افزایش حجم تقاضا در بازار می‌شود.

نرخ دلار بازار از ادبا شکست کانال ۲۶ هزار تومانی به محدوده ۲۵ هزار ۸۵۰ تومان رسید و به روند نزولی خود ادامه داد این کاهش قیمت به علت اخبار منتشر شده از مذاکرات برجامی است که پیش بینی می‌شود برخی از توافقات حاصل شود به همین منظور سطح تقاضا برای سهم‌های برجامی نیز افزایش یافت.

پیش بینی افت پنج تا ۱۰ هزار واحدی را برای بازار فردا پیش بینی می‌کنیم همچنین پیش بینی می‌شود روند نمادهای بانکی، خودرویی و حمل و نقل مثبت باشد.

کد خبر 556912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.