تلاش برای تجهیز آرامستان باغ فردوس

سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: با توجه تکمیل ظرفیت بهشت آباد در سال آینده، تمام تلاشمان را برای تکمیل و جهیز آرامستان باغ فردوس می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم ایل اسکندری ظهر یکشنبه _۱ اسفند ۱۴۰۰_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به تکمیل ظرفیت تقریبی آرامستان بهشت آباد، چالش پیش روی سازمان آرامستان‌ها کمبود فضا برای دفن است.

وی افزود: آرامستان باغ فردوس به عنوان آرامستان اصلی و یکی از قبرستان‌های آینده شهر اهواز با مساحت ۱۶۰ هکتار در سال ۷۳ بنیان گذاری شد که تا کنون به صورت رسمی دفن عمومی به جز ابتدای پیک کرونا در آنجا صورت نگرفته است و در سال آینده به صورت جدی پروژه تکمیل و تجهیز این آرامستان با همکاری استانداری خوزستان پیگیری خواهد شد.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز اضافه کرد: مشکلات ترافیکی و مکان دفن متوفیان از مشکلات فعلی است و قول این را می‌دهیم در آینده رفع می‌شوند با این حال تا پیش از فرا رسیدن نوروز با کمک دیگر ارگان‌ها از جمله راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل، ترافیک در بحث بهسازی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: اصلاح هندسی ورودی آرامستان‌ها، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی تا قبل از نوروز عملیاتی می‌شود و بنا است روزهای پنجشنبه و جمعه کارشناس راهنمایی رانندگی مستقر و ساماندهی خودروها انجام بدهند.

ایل اسکندری تاکید کرد: افزایش تعداد مخازن زباله، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، راه اندازی کارگاه بلوک زنی و سفارش گل و درختچه در بهشت آباد و قبرستان قدیم از اقداماتی دیگری است که تا پایان سال در حال انجام آنها هستیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تلاش و تمرکز ما تجهیز باغ فردوس است، افزود: تأمین روشنایی، اصلاح هندسی پل ورودی، تجهیز قطعات، احداث ساختمان اداری و پارکینگ، گسترش آرامگاه‌های خانوادگی، توسعه آب شرب با مخازن بتنی، روکش آسفالت ورودی و خیابان فرعی، همچنین طبق دستور شهردار استقرار چهار ون برقی چهارده نفر در سال جدید از برنامه‌های پیش در جهت تکمیل باغ فردوس است.

کد خبر 556862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.