سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس یووه

با تساوی برابر تورینو، یوونتوس یک بار دیگر از منطقه سهمیه دورتر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، شب گذشته دیدار بین دو تیم یوونتوس و تورینو در چارچوب دربی تورین از سری رقابت‌های سری «آ» ایتالیا برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بانوی پیر که در فصل جاری تمرکز خود را روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است، در رقابت با تورینو نتوانست به پیروزی دست پیدا کند تا شرایط این تیم برای کسب سهمیه باز هم پیچیده‌تر شود. اگرچه مدت زیادی تا پایان این فصل از رقابت‌های فوتبال باقی مانده، اما از دست دادن امتیاز در مسابقات متعدد عادت یووه در این فصل بوده و ممکن است برای آن‌ها گران تمام شود.

یوونتوس در حالی نتوانست برابر تورینو به پیروزی برسد که اگر در تمام بازی‌های باقی‌مانده خود در این فصل برنده شود، تنها ۸۳ امتیاز تا پایان فصل خواهد داشت. جالب این است که این امتیاز در طی سال‌های اخیر برای کسب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی کافی بوده، اما دور از انتظار است که تصور کنیم شاگردان آلگری در تمام بازی‌های پیش رو پیروز خواهند شد.

در کنار از دست دادن دو امتیاز در دیدار دربی، بازیکنان یوونتوس در بازی دچار مصدومیت نیز شدند. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، خبرهایی تازه در خصوص مصدومیت بازیکنانش در بازی برابر تورینو داده و راجع به شرایط پائولو دیبالا، دانیله روگانی و لوکا پلگرینی که مقابل تورینو مصدوم شدند، صحبت کرده است.

روگانی حتی بازی را شروع نکرد و پس از مصدومیت در حین گرم کردن از ترکیب اصلی کنار رفت. جانشین او لوکا پلگرینی تنها ۴۵ دقیقه در زمین ماند و در زمان استراحت از زمین خارج شد؛ این در حالی است که پائولو دیبالا در نیمه دوم مجبور به ترک زمین مسابقه شد تا مصدومان یووه در مسابقه دربی به نگرانی هواداران این تیم بیفزاید.

آلگری در مصاحبه بعد از بازی خود توضیح داد: شرایط دیبالا نباید چیز خاصی باشد. احتمالاً مشکل جدی در خصوص او وجود ندارد و می‌تواند به کار کردن با تیم ادامه دهد. با این حال هنوز خیلی زود است بدانیم که آیا دیبالا برای بازی روز سه‌شنبه برابر ویارئال بهبود می‌یابد یا خیر. جورجیو کیلینی و لئوناردو بونوچی نیز با مصدومیت ساق پا دست و پنجه نرم می‌کنند که بازی مقابل تورینو را از دست دادند.

سرمربی یوونتوس در پایان صحبت‌های خود گفت: چند مصدوم داریم که باید شرایط آن‌ها را برای بازی بعدی ارزیابی کنیم. در حال حاضر مطمئن نیستم تا چه حد اوضاع بازیکنان وخیم است؛ اما هنوز بخش زیادی از فصل باقی مانده و نمی‌خواهم ریسک کنم و فقط برای ۳۰ دقیقه بازی کردن، ترس از دست دادن بازیکنانم برای یک ماه را داشته باشم.

کد خبر 556539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.