نویدکیا: امیدوارم شرایط تیم را بهتر کنم

سرمربی سپاهان گفت: به هیچ‌وجه تحت فشار نیستم اما خودم از طرف خودم تحت فشار هستم چون انتظارم از خودم زیاد است اما با واقعیت‌ها باید کنار آمد.

به گزارش ایمنا، محرم نویدکیا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار در نشست خبری، اظهار کرد: نیمه اول بسیار بدی داشتیم و یک فوتبال معمولی از طرف دو تیم بود. بازی روی هوا بود اما حریف بهتر از ما بود و بیشتر از ما صاحب توپ شدند. بازی در نیمه اول کاملاً معمولی و بدون موقعیت گل بود و باید بگویم بازی مبتدی بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت سازی کنیم. چند موقعیت خوب داشتیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. ۳۰ دقیقه آخر خوب بودیم اما در کل، بازی معمولی بود.

وی ادامه داد: ظاهر زمین خیلی خوب بود اما حس کردم بازیکنان ما خیلی خوب نمی‌توانند توپ را کنترل کنند. شاید یکی از دلایلش همین بود و خلق موقعیت زیادی نداشتیم. در مسائل دفاعی بهتر بودیم اما باید بیشتر روی این مساله کار کنیم که در زمین‌هایی که شرایط بازی در آن‌ها وجود ندارد هم بتوانیم برنامه‌های دیگری برای گلزنی داشته باشیم. اکنون شانس‌مان خیلی کم شده و می‌دانم که هواداران خیلی ناراحت هستند و به آن‌ها حق می‌دهم. اصلاً توجیهی برای این نتیجه ندارم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که باشگاه شما را تحت فشار گذاشته است یا خیر، گفت: به هیچ وجه تحت فشار نیستم اما خودم از طرف خودم تحت فشار هستم چون انتظارم از خودم زیاد است اما با واقعیت‌ها باید کنار آمد. نمی‌توانم توجیه کنم و هرچقدر هم زیبا بازی کنید، نمی‌توانید هوادار را قانع کنید. شاید فوتبالی‌ها شرایط تیم را درک کنند اما از نظر حرفه‌ای هوادار و باشگاه این مساله را قبول نمی‌کنند که طبیعی است. مسئولیت نتایج با من است و امیدوارم بتوانم شرایط تیم را بهتر کنم.

منبع: ایسنا

کد خبر 556341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.