مشکل نهاده‌های دامی و منابع طبیعی در بویین میاندشت رفع شود

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر رفع مشکل نهاده‌های دامی و منابع طبیعی در بویین میاندشت، گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان مؤثرترین راه در رسیدن به اهداف و سیاست‌های گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز _جمعه بیست و نهم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تأکید بر اینکه مسئولین کمر همت برای رفع مشکلات مردم ببندد، اظهار کرد: مسیر حرکت به سمت ایجاد تمدن باید همگانی باشد؛ با غوغا سالاری کارها پیشرفت ندارد.

وی افزود: مسئولین با شناسایی ظرفیت‌های شهرستان راهکارهای عملی ارائه دهند تا کارها روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد و امید در دل مردم احیا شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر استفاده از خلاقیت جوانان در عرصه‌های مختلف، گفت: میدان برای ورود و ارائه خلاقیت جوانان فراهم شده است و استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان مؤثرترین راه در رسیدن به اهداف و سیاست‌های گام دوم انقلاب است.

اسکندری افزود: توطئه استکبار جدا کردن نسل جوانان ایرانی از انقلاب است و می‌خواهد با استفاده از ابزار فرهنگی و مواد مخدر صنعتی باعث شکست و ناامیدی جوانان شود. مسدولین باید بدانند اگر می‌خواهند حرکت انقلاب استمرار پیدا کند به جوانان انقلابی با تقوا بها دهند.

وی خاطرنشان کرد: حزب الهی فردی است که از خط ولایت فقیه و منویات مقام معظم رهبری پیروی و در مساجد حضور داشته باشد نه فردی به ظاهر انقلابی که با تفکر داعش گونه موجب دلسرد کردن مردم از مسیر انقلاب شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: با محوریت فرماندار کارها پیشرفت بیشتری خواهد کرد و انتظار می‌رود که مشکل نهاده‌های دامی و منابع طبیعی و سایر مشکلات شهرستان در سایه همدلی و وفاق رفع شود.

وی تصریح کرد: شهردار بویین میاندشت فردی انقلابی و جهادی است و اگر در اجرای پروژه‌های عمرانی نیاز به نیرو دارد از پتانسیل جوانان شهرستان استفاده کند تا معضل بیکاری منطقه کاهش یابد.

کد خبر 556308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.