هفته بارانی در انتظار اصفهان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه ناپایدار از اواخر وقت روز شنبه در استان خبر داد و گفت: اوج فعالیت این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه است و بارش ها نیز به شکل برف و باران پیش بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است و وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به شکل نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی از آغاز فعالیت سامانه ناپایدار در اواخر وقت روز شنبه خبر داد و افزود: فعالیت این سامانه همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، احتمال رعد و برق و بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که در روزهای یکشنبه و دوشنبه به تدریج بارش‌ها اکثر مناطق استان را در بر می‌گیرد، توضیح داد: اوج فعالیت این سامانه بعد از ظهر یکشنبه تا اوایل دوشنبه و در مناطق غربی و جنوبی استان است و بارش‌ها نیز به شکل برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا تا شبانه روز آینده خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۱۶ درجه سانتی گراد می‌رسد و خنک‌ترین دما نیز صبح فردا با سه درجه سانتی گراد خواهد بود.

علی عسگریان گرم‌ترین نقطه استان را شهرستان خور و بیابانک با ۱۸ درجه سانتی گراد معرفی کرد و ادامه داد: سردترین نقطه نیز شهرستان بویین و میان دشت با پنج درجه سانتی گراد زیر صفر است.

کد خبر 556285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.