گچبری مدرن و پیش ساخته

از گچ در صنایع مختلفی استفاده می‌شود و دارای کاربرد فراوان می‌باشد، طرح‌ها و نقش‌هایی برجسته ایی که با استفاده از گچ می‌زنند با تراشکاری و برش همراه است که در نهایت طرح مورد نظر گچبری توسط معمار بر روی سطوح گچی نقش می‌بندد. بریدن گچ و کند و کاری از زمان‌های گذشته تا به امروز را گچبری می‌گویند.

هنر گچبری هنری است که از زمان‌های گذشته تا به امروز دچار تحولات و تغییرات بسیاری بوده است تا به امروز می‌توان تأثیرات هنر گچبری را در بافت‌های شهری و دکور نمای ساختمان‌ها و طراحی داخلی آن مشاهده کرد.

صنعت ساختمان سازی از جمله صنایعی می‌باشد که در آن از این ماده استفاده می‌شود و آن را به سبک هنرهای مختلف از جمله گچبری مدرن، گچبری سنتی، گچبری پیش ساخته، گچبری کلاسیک گچبری سلطنتی، گچبری شیک، گچبری لاکچری، گچبری ساده، گچبری به روز گچبری نئوکلاسیک به کار برده‌اند.

از زمان‌های قدیم تا به امروز از هنر گچبری مدرن برای تزئینات و زیبا کردن دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. استفاده از این سبک در گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه همه ی آنها امروزه رفع شده است و هر کسی برای تزئین دکوراسیون خود می‌تواند از سبک‌های گچبری استفاده کند با گذشت زمان، امروزه با ورود مکانیزم‌های جدید و مدرن ساخت ساز آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها یا شرکت‌های ساختمانی از گچبری مدرن پیش ساخته یا طراحی آن برای دکوراسیون داخلی و معماری آن استفاده می‌شود.

گچبری مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می‌باشد. گچبری در هر دوره‌ای از زمان شکل و طرح خاص مختلف داشته است که با گذشت زمان طرح‌ها و نقش‌های آن تغییر کرده و سبک گچبری مدرن به وجود آمد. برای زیباتر نمودن دکوراسیون منزل خود و معماری آن می‌توانید از سبک هنر گچبری مدرن و گچبری پیش ساخته برای سقف و دیوار منزل خود استفاده کنید.

برای تولید و اجرای انواع گچبری پیش ساخته، گچبری دستی با گروه گچبری مدرن تماس بگیرید.

گروه گچبری مدرن دارای ۲۰ سال سابقه و متخصص در امر تولید و اجرای انواع گچبری پیش ساخته، گچبری دستی به صورت سبک‌های مختلف می‌باشد.

گروه گچبری مدرن دارای کارگاه تولید گچبری پیش ساخته می‌باشد پس دارای تنوع ابزار و طرح‌های مختلف با کیفیت‌های بسیار بالا بوده و شما با اطمینان خاطر می‌توانید خرید کنید.

بازدید و مشاوره از کار رایگان می‌باشد.

راه‌های ارتباطی ما:

اینستاگرام: gachborimodern13

شماره تلفن: ۰۹۱۲۸۰۳۹۴۶۱

شماره تلفن (واتساپ) جهت مشاهده نمونه کار و قیمت: ۰۹۰۱۲۵۲۹۵۸۵

کد خبر 556207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.