عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از طرح پسماند شهرداری اردبیل تا ساماندهی ورودی‌های شهر رفسنجان و تدوین برنامه پنج ساله برای شهرداری‌های استان بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لزوم تدوین برنامه‌های پنج‌ساله در شهرداری‌های استان بوشهر

هوشنگ رستم‌پور، مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: شهرداری‌های این استان ملزم به تدوین برنامه پنج ساله هستند بر این اساس برنامه محوری و آینده‌پژوهی باید از اولویت‌های فعالیت شهرداری‌های ۴۰ گانه استان باشد.

جدول‌گذاری ۹۰۰ متر از معابر شهری عظیمیه

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: بر اساس آمارها دی ماه امسال ۹۰۰ متر طول جدول‌گذاری در معابر ناحیه عظیمیه انجام شده است.

ساماندهی ورودی‌های رفسنجان با اجرای المان‌های مس و پسته

شهردار رفسنجان از اقدام مؤثر شهرداری رفسنجان برای ساماندهی ورودی‌های شهر خبر داد و گفت: در طراحی المان‌های ورودی شهر، بحث اسلامی – ایرانی بودن و تاریخ رفسنجان در نظر گرفته شده است.

اجرای طرح پسماند شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: برای اجرای طرح جامع پسماند شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء ۲۲ هکتار زمین از منابع طبیعی دریافت کردیم تا برای اجرای این طرح در نظر گرفته شود.

تجهیز آرامستان خرم‌آباد به برج نوری

امید ساکی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد از نصب و اجرای برج نوری در آرامستان فاطمیه محله ماسور خبر داد.

اجرایی زیرسازی معابر کوی بوستان خرمشهر

عملیات اجرایی زیرسازی معابر کوی بوستان توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان آغاز شد؛ این معابر از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده‌اند.

لزوم ساماندهی ورودی‌های قوچان

علیرضا خادم‌پیر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: باوجود قدمت قوچان و پیشینه تاریخی آن و تردد سالانه میلیون‌ها زائر و گردشگر از مسیر این شهرستان، ورودی‌ها و خروجی‌های این شهر چندان مناسب نیست و برای گردشگران جذابیتی ندارد.

لزوم تأمین فضای مناسب بانوان در بجنورد

علی کشمیری، معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: تأمین فضای مناسب برای ورزش بانوان، سلامتی روحی و جسمی بانوان از وظایف شهرداری است.

نصب ۲۰۰ پایه چراغ دکوراتیو در معابر شهری کاشان

حسن بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان گفت: پروژه‌های ارتقای روشنایی و نورپردازی معابر سطح شهر به‌ویژه در نقاط کم‌برخوردار آغاز شده است. در این عملیات، ضمن نصب پایه‌های دکوراتیو به جای پایه‌های تلسکوپی، چراغ‌های موجود با چراغ‌های پرنورتر تعویض می‌شود.

کد خبر 556204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.