مانیتور گیمینگ Cooler Master معرفی شد

شرکت Cooler Master به‌تازگی در رویداد معرفی محصول Chronos Summit از یک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچ با پنل QHD مینی LED مجهز به فناوری QD رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، GP27-FQS یک نمایشگر ۲۷ اینچی مجهز به پنل IPS مینی LED با وضوح تصویر QHD است که برای گیمینگ بهینه شده است و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی را ارائه می‌دهد. این مانیتور با هدف قرار دادن جامعه گیمرها دو ویژگی محبوب گیمرها یعنی تصاویر روشن و رنگ‌های بی‌شمار را به نمایش می‌گذارد. استفاده از پنل IPS مینی LED با وضوح QHD باعث شده است این نمایشگر تصاویری با کنتراست عمیق، روشنایی زیاد و رنگ‌های واقعی را ارائه دهد.

مانیتور GP27-FQS طیف رنگی گسترده‌ای را ارائه می‌کند که شامل صددرصد از فضای رنگی Adobe RGB، حدود ۹۷ درصد از DCI-P3 و ۸۳ درصد از BT2020 می‌شود. محصول ذکر شده با داشتن گواهی DisplayHDR1000 و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ از روشنایی بسیار خوبی بهره می‌برد، به طوری که در حالت استاندارد تا ۶۰۰ نیت و در حالت HDR حدود ۱۰۰ نیت بیشتر روشنایی دارد.

از آنجایی که مانیتور GP27-FQS با هدف گیمینگ طراحی شده است، دارای نرخ نوسازی تا ۱۶۵ هرتز، زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه و پشتیبانی کامل از Adaptive Sync به وسیله FreeSync Premium است. این محصول دارای یک درگاه DisplayPort 1.4، دو درگاه HDMI 2.1 و شمار زیادی از درگاه‌های USB است. نمایشگر ذکر شده قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و تنظیم شیب را نیز دارد. به نظر می‌رسد که قیمت مانیتور GP27-FQS تقریباً ۷۰۰ دلار است، البته شرکت Cooler Master هنوز قیمت آن را به صورت رسمی در وب‌سایت خود اعلام نکرده است.

کد خبر 556106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.