تامین ۱۰۰ درصدی نیروی مجموعه شنای جدید بلژیک از انرژی تجدیدپذیر

برنامه‌ریزان سن‌نیکلا، واقع در استان فلاندری شرقی، میزبان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه شناهای بنلوکس، اتحادیه‌ای اروپایی شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ خواهند بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مجموعه شنای جدید سن‌نیکلا که در یک مرکز تفریحی عظیم احداث خواهد شد، تمام نیروی مورد نیاز خود را از انرژی تجدیدپذیر تأمین خواهد کرد. این مجموعه، پارکی ورزشی را اطراف خود در بر خواهد گرفت و یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی سراسر قلمروی بنلوکس خواهد بود. معماران مجموعه، با در نظر گرفتن تمام نقص‌های موجود در استخرهای شنای سراسر شهر قصد دارند، مجموعه‌ای با تمام امکانات احداث کنند تا نیاز کاربران را از هر نظر برآورده کنند.

مدیران سن‌نیکلا ادعا کرده‌اند که مجموعه شنای جدید را در محل یکی از مجموعه‌های قدیمی احداث خواهند کرد، با این حال، ظرفیت آن را به میزان سه برابر افزایش خواهند داد. احداث این مجموعه تفریحی به زودی آغاز خواهد شد که زمان تقریبی تکمیل فرآیند ساخت و ساز، پایان سال ۲۰۲۴ تخمین زده شده است.

جالب است بدانید که نهادهای خصوصی نیز برای احداث مجموعه اعلام آمادگی کرده و از سرمایه‌گذاری خود خبر داده‌اند و در عوض خواهان بهره‌مندی از مزایای آن تا دست کم ۳۰ سال آینده شده‌اند. البته، شهردار سن‌نیکلا مدعی شده است که ارائه خدمات فروش بلیت را شهر به عهده خواهد گرفت و آن‌ها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

هزینه لازم برای ساخت مجموعه تفریحی جدید در سن‌نیکلا حدود ۳۷ میلیون یورو تخمین زده شده که قرار است ۳۵ میلیون آن برای بخش مرکزی و دو میلیون برای مراکز تفریحی اطراف مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، پارکینگ بزرگی نیز در مجموعه ساخته خواهد شد ضمن این‌که، احداث مسیرهای متعدد دوچرخه‌سواری نیز تمام نیازهای کاربران را برآورده خواهد کرد.

کد خبر 556060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.