اختصاص پارک آفرینش بجنورد به بانوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد از تعیین ۲۰ هزار مترمربع از پارک آفرینش برای استفاده بانوان خبر داد و گفت: امنیت بالا و وجود تجهیزات مناسب ورزشی از جمله مزایای این پارک است.

به گزارش ایمنا، علی کشمیری اظهار کرد: ورزش یکی از نیازهای بانوان است و یکی از وظایف شهرداری فراهم آوردن فضایی برای استفاده بانوان با محدودیت‌های حداقلی و امکانات رایگان است.

وی با بیان اینکه ایده‌های مختلفی برای احداث پارک بانوان وجود داشت، افزود: پس از بررسی‌های متعدد پارک آفرینش بجنورد به دلایلی همچون امنیت بالا، امکانات داخل پارک از جمله لوازم ورزشی، پیست اسکیت، رستوران و کافی‌شاپ مناسب و استفاده اندک شهروندان از آن انتخاب شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد با بیان اینکه ۲۰ هزار مترمربع از این پارک برای استفاده بانوان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از کمک‌های دولتی برای محصور کردن فضا بهره خواهیم برد و امکانات نیز آماده بهره‌برداری است.

کشمیری از لزوم دیوارکشی فضا به مساحت ۵۰۰ متر مربع خبر داد و اضافه کرد: مهندسان شهرداری سعی دارند با نماسازی زیبا حالت حصارکشی را از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مهربانو برای جمعیت بانوان بجنورد کفاف نمی‌داد، تصریح کرد: با وجود اینکه از مجموعه سربسته پارک مهر بانو به خوبی استفاده می‌شود اما میزان رضایت بانوان از فضای باز این پارک اندک است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: بانوان شهر در اولویت استفاده از امکانات این فضای شهری هستند و استقرار مسافران در محل مورد نظر ممنوع است، مسافران باید در ضلع شرقی اتراق کنند و امکانات ضلع شرقی نیز برای استفاده مسافران اضافه خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 556009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.