هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در اصفهان با پنج ایستگاه غیرفعال

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ چهارشنبه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ چهارشنبه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری با شاخص ۱۱۸، باهنر با شاخص ۱۳۰، خرازی با شاخص ۱۱۹، فرشادی با شاخص ۱۰۹، فیض با شاخص ۱۲۷، کاوه با شاخص ۱۰۳ و میرزاطاهر با شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه انقلاب با شاخص ۹۶، پروین با شاخص ۸۴، رودکی با شاخص ۷۵ و رهنان با شاخص ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

کیفیت هوا در ایستگاه‌های ورزشگاه، میثاق، خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و سجزی فعال نیست.

در حال‌حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه و شاهین‌شهر است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۶۶ و شاهین‌شهر با شاخص ۵۵ با شاخص در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 555841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.