۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
گسترش فضای سبز شهری خرم‌آباد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: به منظور نگه‌داری و توسعه فضای سبز، عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی و کاشت چمن پارک اسدآبادی در حال انجام است.

احمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اهم فعالیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، ایجاد و گسترش فضای سبز به منظور تقویت فضاهای دلنشین و بانشاط است که علاوه بر زیبایی منظر شهر در بهبود وضعیت فضاهای شهری نیز تأثیر بسزایی دارد.

وی به اهم اقدامات انجام شده در این راستا اشاره کرد و افزود: سازمان سیما و منظر اقدام به خاک‌برداری، خاک‌ریزی، کاشت چمن، درخت و درختچه در پارک اسدآبادی کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مدیریت فضای سبز تنها محدود به حفاظت از فضای سبز و درختان نیست و اقدامات متعددی باید انجام شود تا با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت کاشت و استقرار گونه‌های متنوع گیاهی و سازگار با شرایط اقلیمی، مدیریت بهتری بر فضای سبز شهری داشته باشیم.

بیرانوند تصریح کرد: خاک‌برداری، خاک‌ریزی و کاشت چمن شهربازی کیو و میدان آتش‌نشان واقع در ابتدای خیابان فلک‌الدین انجام شده است و در روزهای آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها خواهیم بود.

کد خبر 555831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.