رشد کسب و کار در فضایی سالم و افزایش اعتماد اتفاق خواهد افتاد

رئیس اتحادیه درودگران و فروشندگان رنگ و ابزار شهرستان لنجان گفت: زیرمجموعه این اتحادیه ملزم به تنظیم قرارداد با سربرگ اتحادیه که به تصویب کمیسیون نظارت شهرستان رسیده است هستند.

عباس کرمی شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست اعضا اتحادیه درودگران شهرستان لنجان با رئیس اداره صمت این شهرستان در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رشد کسب و کارها در فضایی سالم و افزایش اعتماد اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: یکی از چالش‌های مهم واحدهای صنفی و مراجعه‌کنندگان به اتحادیه، اختلافات بین کارفرما با واحدهای صنفی است که نارضایتی‌های متعددی را برای طرفین به‌همراه داشته است.

وی افزود: اتحادیه درودگران و فروشندگان رنگ و ابزار شهرستان لنجان در راستای سامان‌دهی و کاهش چالش‌های مطرح‌شده اقدامات کارشناسی را انجام داده که از جمله آن می‌توان به بررسی کلیه شکایات ارائه‌شده و واکاوی آن‌ها و درنهایت تهیه و تنظیم قرارداد با بهره‌مندی از تجربیات متخصصان قضائی و وکلای شهرستان لنجان اشاره کرد.

رئیس اتحادیه درودگران و فروشندگان رنگ و ابزار شهرستان لنجان تصریح کرد: از جمله دلایل اختلاف بین کارفرما با واحدهای صنفی عدم تنظیم قرارداد، عدم اجرای کار توسط واحدهای صنفی دارای مجوز، نحوه قیمت دهی، نوسان قیمت متریال مصرفی و انجام کار بدون طراحی است.

وی ادامه داد: تنظیم قرارداد می‌تواند مشکلات احتمالی بین کارفرما با واحدهای صنفی را به‌خوبی مدیریت و شکایت‌های مطرح‌شده را به حد چشمگیری کاهش دهد.

کرمی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی تنظیم قرارداد برای زیرمجموعه اتحادیه درودگران و فروشندگان رنگ و ابزار شهرستان لنجان در دستور کار قرار گرفت همچنین تهیه و ارائه نرم‌افزار محاسبه‌گر کابینت و کمد برای نخستین‌بار در کشور به مرحله اجرا رسید.

وی عنوان کرد: این نرم افزار قابلیت دسترسی عمومی برای آحاد شهروندان را داشته و می‌تواند با استفاده از این نرم‌افزار قیمت به‌روز کابینت و کمد را محاسبه کنند.

رئیس اتحادیه درودگران و فروشندگان رنگ و ابزار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: زیرمجموعه اتحادیه درودگران و فروشندگان رنگ و ابزار شهرستان لنجان ملزم به تنظیم قرارداد با سربرگ اتحادیه که به تصویب کمیسیون نظارت شهرستان رسیده هستند و بر همین اساس جلسه توجیهی تنظیم قرارداد با حضور رئیس اداره صمت و یکی از قضات شهرستان لنجان رسید.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برگزاری این نشست ترویج فرهنگ کسب روزی حلال و آگاهی بخشی بیشتر به بازاریان به شمار می‌آید و قطعاً نقش مهمی را در گسترش ارزش‌های دینی و کاهش آسیب‌های فردی و اخلاقی و ترویج فرهنگ کسب و کار حلال دارد.

کرمی با اشاره به کمک نقش جهادگران در کاهش درد نیازمندان، افزود: انفاق کنندگان به‌ویژه خیّرین بازار، رسولان نیکوکار جامعه هستند و ما باید قدردان این بزرگواران باشیم چراکه علیرغم مشکلات فراوانی که واحدهای صنفی در دوران شیوع کرونا وارد شد، اما خوشبختانه این قشر مؤثر در شهرستان لنجان در کاهش رنج افراد آسیب دیده از این ویروس منحوس خوش درخشیدند.

کد خبر 555820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.