پیش‌بینی بودجه بیش از ۱۰۰۰ میلیاردی برای سازمان خدمات موتوری اهواز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: بودجه این سازمان در سال‌ جاری ۱۳۰ میلیارد ریال است که برای سال آینده به یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل آخوندشوشتری امروز _دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاح و بازسازی ماشین‌آلات و تعمیرات اساسی دستگاه‌های خدمات‌رسان از برنامه‌های مهم این سازمان است.

وی افزود: با توجه به بحران‌هایی که اخیراً برای مناطق شهرداری در خصوص جمع‌آوری زباله اتفاق افتاد، فلسفه ایجاد سازمان خدمات موتوری بار دیگر احیا شد تا پشتیبانی از وسایل خدماتی سطح شهر را عهده‌دار شود.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با بیان این‌که این سازمان دستگاه‌ها و تجهیزات بدون استفاده را احیا و تعمیرات اساسی کرد تا به مدار فعالیت بازگردد، افزود: سازمان در حال حاضر پشتیبانی ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری منطقه شش شهرداری این شهر را به طور کامل عهده‌دار است.

وی تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری علاوه بر فعالیت در حوزه خدماتی جمع‌آوری و حمل زباله، مسائل مربوط به حوزه اجراییات و سامانه ۱۳۷ شهرداری اهواز را نیز بر عهده دارد و بر اساس درخواست‌های مناطق هشت‌گانه، ماشین‌آلات جهت مأموریت درخواستی اعزام و اقدامات مربوطه انجام می‌شود.

آخوندشوشتری گفت: برای احیا و بازگشت ماشین‌آلات بدون استفاده و از بین رفته، تلاش کردیم، همچنین تعدادی دستگاه پرس زباله و کمپرسی حمل نخاله را بار دیگر احیا کردیم.

وی تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری علاوه بر اقدامات اجرایی ماشین‌آلات، فعالیت عمرانی برخی از پروژه‌هایی را که به صورت امانی از طریق شهرداری واگذار شده بود، احیا کرد.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با بیان این‌که ستاد نخاله‌های ساختمانی راه‌اندازی شده است، گفت: مدیریت این ستاد بر عهده سازمان خدمات موتوری است و با هماهنگی شهردار و معاون خدمات شهری تا قبل از سال جدید اقدامات خوبی را در راستای جمع‌آوری نخاله‌های سطح شهر انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: بودجه سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در سال جاری ۱۳۰ میلیارد ریال است که برای سال آینده به یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا خواهد کرد و بخشی از آن از طریق دریافت تسهیلات بانکی برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی تأمین می‌شود.

کد خبر 555612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.