۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
زیباسازی و نورپردازی منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: طبق دستورالعمل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در تلاش هستیم نورپردازی، زیباسازی و کاشت گل و گیاه را به صورت ویژه در پارک‌ها و رفیوژ خیابان‌هایی همچون کهندژ، میرزا طاهر و آتشگاه اجرا کنیم.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که از گذشته منطقه غرب شهر اصفهان و خیابان آتشگاه مرکز تولید و فروش گل و گیاه بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر گلخانه‌هایی در خیابان‌های شهید سردار حجازی، قدس، وحدت، نبوی‌منش و آتشگاه وجود دارد که تولیدکننده و عرضه‌کننده این اقلام هستند.

وی ادامه داد: در خیابان بهشت نیز با توجه به احداث پیاده‌روی عریض، اجازه دادیم فروشندگان و افرادی که در حوزه فروش گل و گیاه فعالیت می‌کنند، بخشی از پیاده‌رو را به عنوان ویترین استفاده کنند، این اقدام بدون ایجاد سد معبر برای عبور و مرور شهروندان انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با ابراز امیدواری از این‌که پس از ایام نوروز به توافق قانونی با فروشندگان گل و گیاه برسیم، تصریح کرد: شهرداری منطقه ۹ در نظر دارد برای ایام نوروز و قبل از آن، نمایشگاه گل و گیاه و صنایع دستی و مشاغل خانگی برای عرضه این محصولات در پارک مهر ایجاد کند.

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در تلاش هستیم نورپردازی، زیباسازی و کاشت گل و گیاه را به صورت ویژه در پارک‌ها و رفیوژ خیابان‌هایی همچون کهندژ، میرزا طاهر، آتشگاه و خیابان‌های شمالی و جنوبی سطح منطقه اجرا کنیم.

کد خبر 555519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.