مظاهری نشان داد اعتماد به نفس دارد/هنگامی که استعفایم را شایعه کردند من در قرنطینه بودم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امروز کیفیت خیلی خوبی ارائه دادیم، ده نفره شدن حریف هم باعث شد از جناحین بهترین استفاده را ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل نفت مسجد سلمیان و برد چهار گله تیمش اظهار کرد: برای ما بازی روند خوبی داشت، بسیار خوب کار را شروع کردیم و به بازی مسلط بودیم، حریف هم به دنبال ضدحمله و ضربات ایستگاهی بود، نفت مسجدسلیمان هم پس از ده‌نفره شدن شرایطشان بد شد و ما از کناره‌ها به خوبی استفاده کردیم.

وی در ادامه افزود: حتی از میانه زمین هم توانستیم فشار بیاوریم، به‌خاطر فشاری که روی بچه‌ها وجود داشت در نیمه‌نخست با احتیاط‌تر بازی کردند، ده نفره شدن تیم حریف به همان اندازه که می‌تواند خطرناک باشد به همان اندازه به توان بدنی تیم آسیب می‌رساند، در نیمه‌دوم فضاهای بیشتری ایجاد کردیم و من ممنون‌دار بچه‌ها هستم، بازی با کیفیتی داشتیم و یک برد خوب به‌دست آوردیم آن هم پس از ناکامی در بازی آخر نیاز داشتیم تا از لحاظ روحی تقویت شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رابطه با بازیکنان جدیدشان تصریح کرد: از الان در موردشان نظر دادن زود است، اما امروز رشید نشان داد اعتماد به‌نفس خوبی دارد، میلاد جهانی هم با وجود اینکه شرایط بدنی‌اش مهیای این بازی نبود اما به‌خاطر ایجاد ارتباط و حس خوب در کنار سایر بازیکنان به او شانس بازی دادیم، تمرینات جدی نداشتند اما هفته‌های بعد می‌توانیم در موردشان قضاوت کنیم.

محرم نویدکیا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در رابطه با تاکتیک و سیستم امروز تیمش و گلزنی‌هایشان خاطرنشان کرد: به‌خاطر اخراج بازیکن نفت مسجدسلیمان، تمرکز تیم حریف به هم ریخت، مقداری سمت راست را از دست دادند و ما هم از همان نقطه خالی تیمشان استفاده کردیم، هم از سمت چپ و هم سمت راست به دروازه‌شان رسیدیم، در مجموع امروز کیفیت خوبی ارائه کردیم.

وی در خصوص رضا میرزایی و عملکرد امروزش اظهار کرد: میرزایی سرعت بالایی دارد لحظاتی که نیاز است از او استفاده می‌کنیم، رضا میرزایی کیفیت بالایی دارد و هر زمان به زمین آمده به تیم کمک کرده، موضوع فیکس و ذخیره‌بودن بازیکنان مطرح نیست و هر کسی که می‌آید باید با تمام وجود بازی کند و هر کاری از دستشان برمی‌آید برای تیم انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان در رابطه با شایعات استعفایش گفت: اصلاً نمی‌دانم بحث از کجا آغاز شد، من نه نامه‌ای به باشگاه زدم و نه صحبتی کردم، باید جلسه با هیئت‌مدیره می‌گذاشتیم ولی همان روز تست کرونای من مثبت شد و حتی ۲۴ ساعت تلفنم را نگاه نکردم و بعداً به من خبر دادند که چنین شایعه‌ای مطرح شده است.

محرم نویدکیا ادامه داد: پس از آن با باشگاه صحبت کردم و سپس تلفنی به‌صورت تصویری با جناب ساکت صحبتی را انجام دادیم و آن موضوع را تکذیب کردم، من به باشگاه گفته‌ام اگر من را نخواهید من می‌روم اگر هم باشد با کسی مشکل ندارم و تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم هستم. َ

کد خبر 555185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.