ملت ایران به عهد خود با امام خمینی(ره) پایبند هستند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ملت ایران بی‌نظیر هستند زیرا در شرایط سخت کنونی این‌گونه به نظام، انقلاب و عهد خود با امام راحل پایبند هستند.

رسول میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهر اصفهان حال و هوای دیگری داشت و مردم همچون همیشه وفاداری خود را به شهدا، انقلاب و امام خمینی (ره) ثابت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران بی‌نظیر هستند زیرا در شرایط سخت و با وجود معضلات و مشکلات اقتصادی و فرهنگی این گونه به نظام، انقلاب و عهد و میثاق خود با امام راحل پایبند هستند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند مردم ما بهتر از مردم زمان انبیا هستند و هرسال که می‌گذرد مردم این را ثابت می‌کنند زیرا با تمام مشکلات و سختی‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن با وجود شیوع کرونا و محدودیت‌ها، برگ زرینی بر دفتر انقلاب اسلام است و باید مسئولان قدر این ملت را بدانند و در جهت خدمت‌گذاری به آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

کد خبر 554891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.