بدمینتون بازان دیدار پایانی مشخص شدند

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در بخش بانوان در شیراز در حال برگزاری است و ورزشکاران هند و اندونزی راهی مرحله نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بدمینتون جام بین‌المللی فجر در استان شیراز در حال برگزاری است و امروز به اوج خود رسید؛ در این مرحله از رقابت‌ها که امروز در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد، شرکت‌کنندگان در بخش انفرادی و دو نفره برای رسیدن به مرحله نهایی با هم پیکار کردند.

در بخش انفرادی تسنیم میر از هندوستان ۲ بر صفر رپیسکا از روسیه را شکست داد و سوسانتا از اندونزی هم با همین نتیجه از سد شاشیداران هندی گذشت و جواز حضور در مرحله نهایی را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب تسنیم میر از هندوستان و سوسانتا از اندوزی جمعه بیست و دوم بهمن‌ماه برای تعیین قهرمان این رقابت‌ها به‌مصاف هم خواهند رفت، همچنین رسپیکا از روسیه و شاشیدران از هندوستان هم به‌طور مشترک مقام سوم را از آن خودکردند.


هاجر کبیری و ساغر رفیعی از ایران راهی فینال دو نفره شدند؛ همچنین دربخش ۲ نفره یا همان دوبل، مالکوا و شاپووالووا از روسیه ۲ برصفر تیم یگانه تفرشی و نازنین زمانی از ایران را شکست دادند و تیم هاجر کبیری و ساغر رفیعی از ایران هم ۲ صفر تیم ساره امینیان و فاطمه بابایی را مغلوب کردند تا ایران و روسیه برای تعیین تیم قهرمان به‌مصاف هم بروند.

بدین ترتیب تیم هاجر کبیری و ساغر رفیعی از ایران با تیم مالوا و شاپووالووا از روسیه برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم خواهند رفت و تیم ساره امینیان و فاطمه بابایی و همچنین تیم یگانه تفرشی و نازنین زمانی هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

کد خبر 554811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.