رئیس جمهور مردم را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن دعوت کرد

رئیس‌جمهور با بیان این که ۲۲ بهمن را باید گرامی داشت، گفت: مردم با رعایت اصول بهداشتی طبق برنامه‌های اعلام شده با شرکت در راهپیمایی، جلوه عظمت و شکوه انقلاب را به همگان نشان دهند.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ یاد و خاطره شهدای آن روز و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و از ۲۲ بهمن سال ۵۷ یاد می‌کنیم.

وی افزود: حقیقت آن است که امروز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ را برگزار می‌کنیم باید بدانیم که امروز چه شرایطی داریم جبهه انقلاب دارای چه ویژگی‌هایی است و جبهه کسانی که مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و دشمنی می‌کنند و همواره بر دشمنی خود پافشاری می‌کنند آنها کجا قرار دارند دارای چه ویژگی‌هایی هستند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: شناخت این به ویژه برای نسل جوان مهم است. تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که مرزها و خطوط را بشناسیم گاهی برای معرفت افزایی و بصیرت و جهاد تبیین را برای نخبگان تاکید می‌کنند و می‌فرمایند که نخبگان برای بیان شرایط و وضعیت موجود وظیفه دارند جهاد تبیین وظیفه همه ماست که بگوییم در چه شرایطی قرار داریم.

رئیسی تاکید کرد: این روز را باید گرامی داشت و مشکلی که این روزها داریم مساله کروناست باید به شکلی که بشود اصول بهداشتی رعایت شود و سلامت مردم به طور کامل تأمین شود و مورد خدشه قرار نگیرد مردم عزیز طبق آنچه که اعلام می‌شود در شهرهای غیر قرمز راهپیمایی صورت می‌گیرد و در شهرهای قرمز هم آن چنان که اعلام شده است انشاالله راهپیمایی صورت می‌گیرد امیدواریم شکوه و عظمت ۲۲ بهمن آن چنانکه حقیقت این روز است انشاالله برای همگان بیش از پیش جلوه کند.

منبع: ایرنا
کد خبر 554776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.