گردان‌ شهدای الاقصی تهدید کرد انتقام خون ۳ مبارز فلسطینی را می‌گیرد

گردان‌های شهدای الاقصی، جنبش حماس و دولت فلسطین به ترور مبارزان فلسطینی توسط نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایمنا، کابینه فلسطین در نشست خود در رام الله خواستار تحقیق بین‌المللی در خصوص ترور سه جوان فلسطینی در شهر نابلس در شمال کرانه باختری شد.

کابینه فلسطین افزود: باید در خصوص جنایت وحشیانه‌ای که سربازان اشغالگر در منطقه المخیفه در شهر نابلس مرتکب شدند که به شهادت سه جوان این شهر منجر شد، کمیته بین‌المللی تحقیقات تشکیل شود.

کابینه فلسطین از شورای امنیت و سازمان ملل و نهادهای حقوقی و انسانی بین‌المللی خواست این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و برای تحویل مرتکبان آن به عدالت تلاش کنند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، گردان‌های شهدای الاقصی تهدید کرده که انتقام خون سه مبارز خود را که امروز در نابلس به شهادت رسیدند، خواهد گرفت؛ خون شهدا هدر نخواهد رفت و انتقام خون شهدا نزدیک است و مقاومت انتقام خون را با خون خواهد گرفت.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت سه مبارز فلسطینی در حمله اشغالگران اسرائیلی به مرکز شهر نابلس را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سه مبارز قهرمان فلسطینی ضربات سختی به نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی وارد کردند و پس از عمری مبارزه و جهاد و مقاومت و مقابله با عربده‌کشی و جنایات اشغالگران، به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است که ملت فلسطین به خون شهدا پایبند خواهد بود و راه آنان را ادامه خواهد داد تا اینکه سرانجام به یاری خداوند به پیروزی برسد.

حماس عموم ملت فلسطین در کرانه باختری را به مشارکت گسترده در تشییع پیکر پاک این شهدای قهرمان دعوت کرد و گفت این مراسم باید حامل پیام واضحی برای دشمن باشد با این مفهوم که ما صاحبان این سرزمین هستیم و مقاومت راه ما برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 554343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.