عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از ساماندهی سگ‌های بی‌پناه خلخال تا اجرای ۹ پروژه مناسب‌سازی در قزوین و فضاسازی شهری شهرکرد به مناسبت دهه فجر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ساماندهی سگ‌های بی‌پناه خلخال

ضرغام محمدی، سرپرست شهرداری خلخال گفت: شهرداری قصد کشتار سگ‌های بی‌پناه را ندارد و دنبال راهکاری مناسب برای رفع مزاحمت این حیوانات است.

زیرسازی مسیر پروژه پل تا پل ساری

سازمان عمران شهرداری ساری تاکنون ۲۰ هزار و ۵۲۰ مترمکعب از مسیر پروژه پل تا پل؛ اتصال شرق و غرب رودخانه تجن را زیرسازی کرده است و عملیات عمرانی این پروژه ادامه دارد.

احداث پارک بانوان در جنوب خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد از احداث پارک در جنوب این شهر خبر داد و گفت: پارک شهید امیری در مساحت ۶۵۰۰ مترمربعی و در منطقه گلدشت شرقی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اجرای ۹ پروژه مناسب‌سازی در نقاط مختلف سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این مناسب‌سازی‌ها در خیابان‌های پیغمبریه، نادری جنوبی، بلوار غدیر، بلوار شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی، ملاصدرا، بلوار پرستار، ورودی کوچه زعیم، هشت بهشت، ورودی و خروجی میدان میوه و تره‌بار و تقاطع شهیدمطهری- شهید سلیمانی اجرا شده است.

تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض در آستارا

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری بندر آستارا از تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری این شهر به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

شهرداری‌های زنجان سه هزار و ۸۰۰ کارمند دارد

اسکندر عابدینی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان کل پرسنل شهرداری‌های استان را سه هزار و ۸۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۳۴ میلیارد تومان در ماه پرداختی کل پرسنل شهرداری‌های استان است.

فضاسازی شهری شهرکرد به مناسبت دهه فجر

احمد مولوی، مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد گفت: طراحی چهار تابلو پازلی شهر، آذین‌بندی میادین شهر با یک هزار متر ریسه رنگی، نصب ۱۰ هزار متر ریسه پارچه‌ای و پرچم در بلوارها و نصب ۹۵ عدد پرچم، از جمله اقدامات شهرداری شهرکرد جهت فضاسازی شهر به مناسبت دهه فجر است.

هزینه ۶۳ میلیارد ریالی توسعه و حفظ فضای سبز شهر سمنان

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفت: شهرداری سالانه ۶۳ میلیارد ریال برای توسعه و نگه‌داری فضای سبز شهر هزینه می‌کند.

رفع یخ‌زدگی معابر با استفاده از ۴۰ تن نمک و شن

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: در پی بارش سنگین برف در دو نوبت بیش از ۴۰ تن ماسه و نمک در سطح معابر اصلی شهر برای رفع یخ‌زدگی پاشیده شد.

کد خبر 554330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.