دی‌اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

این روزها اینستـاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه است؛ اما شاید به دلایل مختلفی تصمیم بگیرید اکانت خود را غیرفعال کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دی‌اکتیو کردن اینستاگرام یا حذف موقتی اکانت و استوری کردن استوری دیگران، یکی از مسائلی است که به شدت مورد تحقیق کاربران فضای مجازی قرار دارد. با غیرفعال کردن موقت اینستاگرام، اطلاعات شما حذف نخواهد شد. برای بازگردانی اکانت دیسیبل شده، کاربر می‌تواند بعد از گذشت دو ساعت و ورود مجدد، اکانت خود را فعال کند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های کاربردی است که دارای میلیون‌ها حساب کاربری از نقاط مختلف جهان است. هر یک از ما مدت زمانی از روز را صرف گشت و گذار در اینستاگرام می‌کنیم. با این وجود شکی نیست که اینستاگرام یک برنامه جامع و کامل است؛ چراکه دارای قابلیت‌های مختلف و کاربردی است که بدون شک تا میزان زیادی نیاز شما را به برنامه‌های جانبی کاهش می‌دهد؛ در نهایت می‌توانید پست‌ها و استوری‌های مختلفی را با دوستان و فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.

آموزش دی‌اکتیو کردن اینستاگرام

ابتدا روی لینک سایت اینستاگرام بروید که در زیر قرار داده شده است و کلیک کنید. https://instagram.com/ سپس بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود Log in را انتخاب و وارد اکانت کاربری خود شوید:

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

پس از ورود با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد در غیر این صورت بر روی گزینه edit profile کلیک کنید و سپس در انتهای صفحه گزینه Temporarily Disable my Account کلیک کنید تا تصویر زیر را مشاهده کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

پس از لمس کادر?why are you disabling your account گزینه something else را انتخاب کنید و در ادامه رمز عبور اکانت خود را وارد کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

پس از انتخاب دلیل غیرفعال کردن و وارد کردن رمز عبور روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید. مشابه تصویر زیر بعد از انجام مراحل فوق اکانت شما موقتی غیرفعال می‌شود دی اکتیو کردن اینستاگرام حداقل دو ساعت زمان می‌برد و به محض ورود مجدد به اینستاگرام اکانت شما مجدداً فعال خواهد شد.

نکات مهم غیرفعال سازی موقت اکانت اینستاگرام

لازم به ذکر است که تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن موقتی اکانت اینستاگرام خود هستید و نمی‌توانید به طور مداوم این کار را انجام دهید. پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد. اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود مجدد و فعال کردن اکانت اعلام نکرده، اما برای فعال کردن و ورود مجدد معمولاً باید چند ساعت صبر کنید و هیچ راهی برای فعال کردن جز وارد شدن وجود ندارد. با دی‌اکتیو کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالوورها دست نخورده باقی خواهند ماند. در عین حال تجربه نشان داده گاهی اوقات برای افرادی که آن‌ها را در تصاویر قبلی خود تگ کرده‌اید با فعال کردن مجدد اکانت برای آن‌ها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

چگونه پست دیگران را استوری کنیم؟

نحوه پست کردن پست‌های کاربران مختلف در اینستاگرام بسیار ساده است. ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید و سپس پست مدنظر را پیدا کنید. اینک طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  • گزینه اشتراک که در تصویر ذیل مشخص شده است را انتخاب کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

  • اکنون گزینه Add post to your story را همانند تصویر ذیل انتخاب کنید. سپس به صفحه استوری اینستاگرام خودتان منتقل خواهید شد که با انتخاب گزینه your story، استوری شما منتشر خواهد شد و فالوورهای شما می‌توانند استوریتان را مشاهده کنند.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

استوری کردن استوری‌های کاربران دیگر، دو حالت دارد. حالت اول این است که یک کاربر شما را در یک استوری منشن کرده باشد. یعنی آیدی اینستاگرام شما را در استوری خود درج کرده باشد. در این حالت از طریق اینستاگرام به شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد که گویای این است که شما توسط کاربری در یک استوری منشن شده‌اید. در انتهای این پیغام گزینه‌ای با عنوان Add this to your story درج شده است که شما می‌توانید استوری که توسط شخصی در آن منشن شده بودید را در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاری کنید که در تصویر ذیل مشخص شده است.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

حالت دوم در آپدیت‌های قبلی و قدیمی اینستاگرام وجود دارد و در آپدیت‌های اخیر بنابر دلایلی دیگر شاهد آن نیستیم. در نسخه‌های قبلی اینستاگرام بدون آنکه شما توسط شخص یا اشخاصی در یک استوری منشن شوید یا نشوید، هیچ اهمیتی نداشت و به همین دلیل می‌توانستید استوری پیج‌هایی که پرایویت نبودند و در حالت پابلیک یا همان عموم قرار داشتند را در پیج اینستاگرامی خود استوری کنید. از این رو اگر شما از نسخه‌های قدیمی اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید از این حالت استفاده کنید که باید ابتدا استوری مدنظر را اجرا کنید و سپس گزینه Share را از انتهای صفحه انتخاب کنید که در تصویر ذیل مشخص شده است.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه Add story to your story، استوری مورد نظر را در پیج اینستاگرامی خود استوری کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام+ آموزش استوری کردن استوری دیگران

کد خبر 554261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.