انقلاب اسلامی پیام ایستادگی و آزادی‌خواهی را به جهانیان صادر کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: انقلاب اسلامی با عبور از آوردگاه‌های مختلف با توانایی روز افزون، پیام ایستادگی و آزادی‌خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن پیام امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: دهه مبارک فجر در تقویم انقلاب، مظهر تجلی وحدت و انسجام، همراهی و همدلی، میثاق مردم با ولایت و پیروی از رهبری مدبرانه و پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) است که به عنوان برگ زرینی بر تارک تاریخ این مرز و بوم می‌درخشد و اقتدار و عظمت ملت سرافراز و خداجوی ایران را به نمایش می‌گذارد.

در ادامه این پیام آمده است: دهه فجر یادآور شجاعت، بصیرت و دور اندیشی سکاندار انقلاب و حرکت عظیم مردم خداجوی و ولایت‌مدار است که با اتکا به تعالیم و آموزه‌های دینی و الهی توانستند معادلات سیاسی و اجتماعی دنیای مادی را در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بهم زده و موجب بیداری ملت‌های مظلوم در اقصی نقاط جهان گردند.

وزیر دفاع در این پیام آورده است: نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدا تمام تلاش خود را معطوف به منحرف کردن آن از مسیر رشد و تعالی کرده و با دسیسه و توطئه‌های گوناگون سعی در ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و به انزوا کشاندن نظام سیاسی کشور کردند.

وی در این پیام تاکید کرده است: اما امروز به فضل الهی، انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و مکتب علوی با عبور از آوردگاه‌های مختلف با توانایی روز افزون، پیام ایستادگی و آزادی‌خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است.

در ادامه پیام وزیر دفاع آمده است: با اتکا به قدرت لایزال الهی، تکیه بر دانشمندان متعهد و متخصص خود، استفاده از ظرفیت‌های ملی، پایمردی و از خودگذشتگی تربیت یافتگان اندیشه‌های انقلابی رهبر کبیر انقلاب خصوصاً شهدای گران‌قدر، خانواده‌های آنها و جانبازان نیروهای مسلح و وزارت دفاع که از بدو تأسیس همواره مورد طمع دشمنان و تحریم‌های همه‌جانبه بوده‌اند، در جهت استقلال و اقتدار کشور در حوزه نظامی، گام‌های بلندی را برداشته و این روند تا تحقق کامل اهداف دفاعی-امنیتی در مسیر تعالی و پیشرفت با افزایش قدرت بازدارندگی فعال و اثربخش ادامه خواهد داشت.

سرتیپ آشتیانی در پایان پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و فداکاری‌های ملت سلحشور از ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، موفقیت و بهروزی ملت بزرگ ایران اسلامی را مسئلت کرد.

کد خبر 554253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.