۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
قابلیت جدید Google Messages چیست؟

اپلیکیشن پیام‌رسان متنی گوگل مسیجز (Google Messages) به زودی به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوها و تصاویر با کیفیت خود را از طریق لینک برای مخاطب مورد نظرشان ارسال کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً تغییرات جدیدی در اپلیکیشن Google Messages اعمال شده است. طراحی مجدد این برنامه برای افرادی که از نسخه بتای آن استفاده می‌کنند در دسترس قرار گرفته است و منوی سه نقطه گوشه سمت راست بالای صفحه به سمت چپ نمایشگر منتقل شده است. منوی کناری Google Messages در حال حاضر شامل گزینه‌های پیام‌ها، ستاره‌دار، بایگانی‌شده، هرزنامه و مسدود شده می‌شود. گزینه‌های دیگر مانند جفت‌سازی دستگاه و انتخاب تم نیز در قسمتی جداگانه در پایین منو قرار گرفته است.

در نسخه به‌روزرسانی شده Google Messages لینکی در پایین صفحه قرار دارد که کاربران با استفاده از آن و بدون نیاز به حساب گوگل می‌توانند ویدئوها یا تصاویر را بدون افت کیفیت برای دیگران ارسال کنند. با استفاده از این ویژگی جدید دریافت‌کننده پیام می‌تواند محتوای مورد نظر را با کیفیت بالا دریافت کند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط در دسترس کاربرانی که عضو برنامه بتا هستند قرار گرفته است؛ البته همه اعضای برنامه بتا نیز این تغییرات را مشاهده نخواهند کرد. شرکت گوگل به احتمال زیاد در تلاش است پس از دریافت بازخوردهای اولیه این به‌روزرسانی را به طور گسترده‌تر در اختیار همه کاربران قرار دهد.

کد خبر 554155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.