گل محمدی: مسئولیت شکست بازی امروز با من است/ اگر شش میلیون دلار داشتیم گومیس را می‌خریدیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به‌دلیل مصدومیت‌ها و جولان کرونا در تیم، از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی نبودیم اما مسئولیت این شکست با من است و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران و قهرمانی فولاد اظهار کرد: مجموعاً بازی درگیرانه، فیزیکی و مناسبی شاهد بودیم؛ تیم ما در نیمه‌اول مقداری تحت‌تأثیر مشکلات داخلی و ابتلای چند بازیکنمان به ویروس کرونا و مصدومیت‌ها قرار داشت و از لحاظ ذهنی آماده این بازی نبودیم. موقعیت خاصی به حریف ندادیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در نیمه‌دوم جریان بازی کاملاً در اختیار ما بود و فرصت‌های گلزنی خوبی داشتیم اما زحمت بچه‌ها به بار ننشست. باید از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم. در بازی‌هایی که جام قهرمانی فقط با یک بازی مشخص می‌شود باید از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کرد که ما این کار را انجام ندادیم.

وی در ادامه با عذرخواهی از هواداران پرسپولیس افزود: از طرفداران پرسپولیس معذرت می‌خواهم، مسئولیت این شکست برعهده من است، بازیکنانم تلاش کردند و به‌دنبال جبران گل خورده بودند اما آنجایی که باید ضربه آخر را می‌زدیم موفق نشدیم درحالی‌که می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم. در کل بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما تمرکز تیمی‌مان به‌خاطر مسائل داخلی برهم خورده بود. به تیم شایسته فولاد بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص افزایش ویروس کرونا در تیم‌ها تصریح کرد: به مسئولان سازمان لیگ پیشنهاد دادم که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا دو هفته بازی‌های لیگ را به تعویق بیندازند، می‌دانم که خیلی از تیم‌ها درگیر این بیماری هستند و سازمان لیگ این فرصت را برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها قائل شوند تا بتوانند دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

گل محمدی در این رابطه ادامه داد: استرس بیش از حدی در تیم ما به‌وجود آمده و مطمئنم سایر تیم‌ها نیز همین شرایط را دارند، خانواده‌هایمان هم درگیر هستند و امیدوارم برای این مشکل راه‌حلی اندیشیده شود. سلامتی بازیکنان و مربیان مهم است و نیاز است یک تنفسی به تمامی اهالی فوتبال داده شود و حتی چند روزی تمامی تیم‌ها تمرین نکنند و پس از زدن دُز سوم واکسن کرونا با خیالی آسوده به لیگ‌برتر برگردند.

وی خاطرنشان کرد: باید سریعاً از لحاظ روحی و روانی خودمان را به شرایط عادی برگردانیم، امیدوارم بتوانیم روند خودمان را در لیگ حفظ کنیم چرا که برای ما خیلی مهم است، این جام را از دست دادیم اما باید امیدوارانه به ریکاوری بپردازیم؛ بازیکنان زیادی را به علت مصدومیت و ابتلاء به ویروس کرونا از دست دادیم، این ترکیب تحت‌تأثیر همین مسائل بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با تیم داوری دیدار امروز گفت: برای محمدرضا اکبریان و تیمشان که امروز آخرین قضاوت داوری‌شان در زمین بازی را انجام دادند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم، در فوتبال ما زحمات زیادی کشیدند، داوری در دیدار امروز سخت بود، البته من امروز متوجه شدم که هر تیمی نیمکتش بیشتر سر و صدا کند امتیاز بیشتری می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بودجه باشگاه بازیکنی جذب پرسپولیس خواهند شد یا خیر افزود: برای نیم‌فصل دوم لیست بازیکنان مدنظرم را به باشگاه داده‌ام و امیدوار بودم یکی دو بازیکن جذب شوند اما شرایط مالی باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد و به‌طور مثال بازیکن مدنظرمان را تیم فولاد جذب کرد. شرایط در باشگاه رو به بهبود است و خیلی از مشکلات حل خواهد شد. کادر مدیریتی در حال تلاش هستند و از زمان حضور درویش زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده‌اند. در شرایط سختی باشگاه را تحویل گرفتند و با همکاری و حمایت بیشتر می‌توانیم به موفقیت بیشتری برسیم.

گل محمدی درباره جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی اظهار کرد: باید نسبت به همدیگر امیدوارانه تر پیش برویم، می‌توانیم به سوی بازیکنان درجه دو و آن‌هایی که معرفی شده‌اند برویم اما ترجیح می‌دهم به بازیکنان جوان‌تر اعتماد کنم تا اینکه فقط بخواهم لیست تیم را پر کنم. به‌دنبال تقویت تیم هستیم و باید درحالی‌که زمان زیادی به پایان پنجره نقل و انتقالاتی باقی نمانده این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: شرایط جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و بازیکنان باکیفیت با تیم‌هایشان قرارداد دارند، همانطور که علیرضا کوشکی با پیکان قرارداد داشت اما فولاد با شرایط خوب مالی رضایت پیکان را گرفتند و او را جذب کردند. می‌توانیم سمت بازیکنان آزاد برویم اما کیفیت‌شان بسیار کمتر است و آن کیفیت فنی که ما انتظار داریم نخواهند داشت. باید هزینه‌ای شود تا بازیکنان به تیمی بپیوندند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص شایعات جذب بازیکن خارجی با مبلغ شش میلیون دلاری گفت: فکر نمی‌کنم چنین بازیکنانی با بودجه ما حتی مدنظرمان باشند، وگرنه با این مبلغ می‌توانستیم گومیس را جذب کنیم اما چنین بازیکنانی در لیست ما وجود نداشته‌اند، شش میلیون دلار بودجه دو سال پرسپولیس است.

کد خبر 554094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.