بخش میانکوه اردل راه‌های ارتباطی مناسب ندارد

رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل گفت: نبود راه‌های ارتباطی مناسب، همیشه دغدغه منطقه میانکوه و شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرج‌اله نادعلی‌پور امروز _دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه_ در جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی بخش میانکوه اردل، اظهار کرد: خدمات زیربنایی مانند راه‌های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای جوامع مختلف محسوب می‌شود و این مساله در جامعه بشری امروز نیز همواره مورد توجه دولتمردان است تا جایی که از جاده همیشه به عنوان رکن مهم توسعه یاد می‌شود و کلیه مسائل عمرانی و معیشتی منطقه مربوط به راه‌ها و جاده‌ها است.

وی با اشاره به جاده سه‌راهی سرخون به رفن، افزود: نبود راه‌های روستایی مناسب، همیشه دغدغه منطقه میانکوه و شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری بوده است، روستاهایی که بعضاً به دلیل نبود راه در بن‌بست قرار گرفته و خدمات‌رسانی به اهالی آنها با مشکلات بی‌شماری همراه است.

رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل ادامه داد: همین موضوع اهالی این مناطق را محروم‌تر هم کرده است همچنین دو طرف جاده‌ها به صورت پرتگاه است و جان مردم منطقه را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به جاده میانکوه تا دوپلان و جاده دسترسی کارون چهار، خاطرنشان کرد: این مسیرهای صعب‌العبور که به سبک قدیمی ۲۰ سال پیش ساخته شده، تنها با وسایل نقلیه خاص قابل تردد است.

نادعلی‌پور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که روستاهای بخش میانکوه با آن مواجه هستند، فرایند خروج جمعیت جوان از روستاها است به‌گونه‌ای که حتی برای حمل تابوت در مراسم‌های ترحیم، هیچ جوانی در روستا نیست.

وی مشکل جاده روستای کنمی، جاده مور و تل تاگ، جاده چالی کمر به ملک شیر، جاده سرمازه کاهیدان، جاده سه‌راهی شلیل به دورک و گوزلک، جاده لندی، جاده ورودی به روستاهای شلیل‌علیا، روستاهای علی‌آباد از سمت جاده خوزستان و تکمیل سه‌راهی رفن را از عمده مشکلات این بخش برشمرد و افزود: جاده میانکوه علائم راهنمایی و رانندگی نیز ندارد.

کد خبر 553922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.