ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب سوپرکاپ فوتبال ایران به‌مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گذشت نیمی از فصل بیست‌ویکم فوتبال ایران، بالاخره قرار است سوپرجام مربوط به فصل گذشته امروز در ورزشگاه امام‌علی سیرجان بین پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر و فولاد قهرمان جام‌حذفی برگزار شود.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار حساس بررسی کنیم:

جذب دروازه‌بان جدید، جایگاه لک را متزلزل نمی‌کند

«حامد لک» دروازه‌بان اول پرسپولیس است که محافظ دروازه این تیم خواهد بود؛ با وجود پیوستن احمد گوهری به پرسپولیس حامد لک همچنان مرد شماره یک گل محمدی است

خط دفاعی مطمئن پرسپولیس

مهدی شیری، سعید آقایی، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی، چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر فولاد را تشکیل خواهند داد تا با گل‌نخوردن به پیروزی تیمشان کمک کنند. علی نعمتی به‌همراه منوچهر صفروف و وحدت هنانوف دو بازیکن تاجیکی قرمزها را نیز دیگر بازیکنانی بدانید که ممکن است در خط دفاعی به کمک گل محمدی بیایند.

سرلک نیست اما قرمزها به کامیابی امیدوارند

کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، علی شجاعی و رضا اسدی هافبک‌های پرسپولیس تهران در تقابل با فولاد خواهند بود. میلاد سرلک که در اردوی تیم‌ملی مصدوم شد در این دیدار مهم حضور ندارد و به‌نظر می‌رسد رضا اسدی توفیق اجباری پیدا کرده تا در میانه زمین برای پرسپولیس بازی کند؛ تنها گل اسدی در پرسپولیس مقابل فولاد به‌ثمر رسیده است. احسان پهلوان هم به‌دلیل داشتن علائم کرونا و احتمالاً ابتلاء به این ویروس در قرنطینه خانگی قرار دارد و سیامک نعمتی نیز پرسپولیس را در این دیدار همراهی نخواهد کرد.

برای گلزنی به فولاد؛ عبدی نخستین گزینه

در خط‌هجومی پرسپولیس، فقط مهدی عبدی است که امید اول گلزنی پرسپولیس است. وحید امیری گزینه کناری عبدی خواهد بود تا با او در خط هجومی زوج این تیم در مقابل فولاد را تشکیل دهد. حامد پاکدل تنها گزینه جانشینی عبدی در خط تهاجمی است. عیسی آل‌کثیر دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و امید عالیشاه هم هفته‌هاست مصدوم است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی عبدی

کد خبر 553891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.