ارتقای نشاط شهروندی با نوسازی بوستان‌های شهر

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از نوسازی و بهسازی بوستان‌های سطح منطقه در راستای ارتقای سلامت و نشاط شهروندی، افزایش سرانه فضای بازی کودکان و تحقق اهداف شهر دوستدار کودک در شهر سمنان خبر داد.

حمید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضرورت نوسازی و بهسازی بوستان‌های سطح شهر، اظهار کرد: نصب وسایل بازی کودکان، ست‌های تندرستی و وسایل سرگرمی، بازپیرایی کفپوش‌ها و رنگ‌آمیزی جداول از اقدامات شهرداری منطقه در سطح بوستان‌های شهری است که به منظور ارتقای سلامت و نشاط شهروندی، افزایش سرانه فضای بازی کودکان و تحقق اهداف شهر دوستدار کودک انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی نصب وسایل بازی کودکان، ست‌های تندرستی و سرگرمی و کابل‌کشی برق جهت روشنایی بوستان مهر و رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری در بوستان‌های مالک‌اشتر و مسافر ازجمله اقدامات انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: نصب میز پینگ‌پنگ، اجرای جدول‌گذاری، آجر فرش و بازپیرایی کفپوش‌ها در بوستان‌های مهر، مالک‌اشتر، اندیشه، آرمان، نور و معلم از دیگر اقدامات اجرایی است که در سطح منطقه دو شهرداری سمنان به انجام رسیده است.

قاسمی تاکید کرد: عوامل شهرداری منطقه در بازدیدهای مستمر، مناسب‌سازی و وضعیت ایمنی امکانات ورزشی و فضای بازی کودکان را در سطح منطقه رصد می‌کنند، نقاط حادثه‌ساز شناسایی و در اسرع وقت نسبت به ایمن‌سازی و رفع مشکل اقدام می‌شود.

کد خبر 553769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.