خدابنده‌لو از جمع گاندوها جدا می‌شود؟

محمد هافبک جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در رادار تیم‌های بالانشین لیگ‌برتری قرار گرفته تا در نیم‌فصل دوم برایشان به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خدابنده‌لو هافبک ۲۲ ساله جوان و خلاق ذوب‌آهن که در آغاز لیگ بیست‌ویکم با قراردادی به‌مدت یک‌فصل از پیکان به عضویت ذوب‌آهن درآمد و بار دیگر شاگرد مهدی تارتار شد نمایش بسیار خوبی در نیم‌فصل اول از خودش به‌نمایش گذاشت و تأثیر بسزایی در پیروزی‌های ذوب‌آهن داشت.

خدابنده‌لو پس از عملکرد قابل قبول خود در ذوب‌آهن حالا با پیشنهادات خوبی از سوی تیم‌های بالانشین لیگ‌برتر روبرو شده و در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات زمستانی ممکن است با جدا شدن از جمع گاندوها نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری سپری کند.

هافبک جوان ذوبی‌ها از سه تیم پیشنهاد دارد که از بردن نامشان معذوریم، اما آنچه به نظر می‌رسد علاقه این تیم‌ها به خدابنده‌لو است؛ حتی یکی از تیم‌های بالانشین پیشنهاد معاوضه را به ذوب‌آهن مطرح کرده است، اما هنوز خبری از توافقات نیست و خدابنده‌لو هم پس از یک‌هفته غیبت به تمرینات ذوب‌آهن برگشته و روز گذشته نخستین تمرین خود را با تیم انجام داد، هرچند این بازگشت تضمینی بر ماندن او در اصفهان و بازی برای ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم نیست.

کد خبر 553679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.