پیاده‌راه‌سازی خیابان سپاه تکمیل شد

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: سنگ‌فرش پیاده‌روها و پیاده‌راه‌سازی خیابان سپاه به عنوان آخرین بخش پیاده‌راه دولت‌خانه صفوی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان انجام شد.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برای پروژه‌های عمرانی که در ایام دهه فجر انقلاب مورد بهره‌برداری می‌گیرد، اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: سنگ‌فرش پیاده‌روها و پیاده‌راه‌سازی خیابان سپاه به عنوان آخرین بخش پیاده‌راه دولت‌خانه صفوی در شش هزار و ۳۸۰ متر مربع مساحت و با صرف ۱۸ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ساماندهی بازار اصفهان با اجرای سنگ‌فرش، ایمن‌سازی، اجرای کانال ناکش و ساماندهی تأسیسات شهری، امسال در دستور کار منطقه سه قرار گرفته است، افزود: حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از مساحت بازار اصفهان همچون بازارچه رنگرزها، بازارچه نو شرقی، بازار نجارها و بازار کفاش‌ها مرمت و بازسازی شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مرمت کتابخانه مرکزی نیز به همت این منطقه با مرمت و بازسازی گنجینه کتاب‌های نفیس و مرمت مخزن کتابخانه با بودجه پنج و نیم میلیارد تومانی اجرا شد همچنین اجرای خط پرش خیابان‌های عبدالرزاق و ولی‌عصر (عج)، احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو این دو خیابان و خیابان هشت بهشت غربی و سنگ‌فرش ادامه گذر چهارباغ برای رسیدن به میدان انقلاب از دیگر پروژه‌های سال‌جاری منطقه سه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پس از تکمیل بازارهای یادشده، عملیات سنگفرش بازارچه نو غربی به سمت گذر تلفنخانه در دستور کار شهرداری قرار دارد که با آسفالت‌برداری کف بازار آغاز به کار خواهیم کرد.

کد خبر 553586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.