ارتقای سطح کیفی محلات اولویت مدیریت شهری است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه با استقرار شورای ششم و گروه مدیریت شهری جدید ارتقای سطح کیفی محلات و محله‌محوری مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مشخص و همکاری مردم و معتمدان محلی بتوانیم در سال‌های آینده برای هر محله اقدامات خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از منطقه دو شهرداری، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: این منطقه دارای شهروندانی متدین و انقلابی است که امیدوارم با مشارکت آنها برای بهبود وضعیت منطقه بیش از پیش تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: منطقه دو شهرداری از قطار توسعه شهری بازمانده و این عقب‌ماندگی در دل محلات آن مشهود است؛ رسیدگی به وضعیت آن جز با یک کار جهادی ویژه همراه با برنامه‌ریزی و مشارکت مردم انجام نخواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه با استقرار شورای ششم و گروه مدیریت شهری جدید ارتقای سطح کیفی محلات و محله‌محوری مورد تأکید قرار گرفت، ادامه داد: از ابتدای قبول مسئولیت در این منطقه به‌صورت هفتگی همراه با کارکنان منطقه در محلات مختلف حضور یافتیم و با همراهی مردم موفق به بررسی مشکلات محله‌ها شدیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مشخص و همکاری مردم و معتمدان محلی بتوانیم در سال‌های آینده برای هر محله اقدامات خوبی انجام دهیم تا ارتقای کیفی را در آنها شاهد باشیم.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه هفته گذشته با حضور هیئت امنای محله انصارالمهدی مشکلات این محله نیز احصا شد، تصریح کرد: موضوعاتی مانند گذرها و سرانه‌ها برای محله انصارالمهدی وجود دارد که برخی از آن‌ها تحقق پیداکرده است، اما باید اقدامات دیگری انجام شود تا شاهد اتفاقات خوشایند در محله بابوکان و منطقه دو شهرداری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در فصل تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سعی کردیم اولویت‌بندی‌های لازم را برای بهبود وضعیت زندگی در منطقه دو شهرداری انجام دهیم.

کد خبر 553535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.