زباله‌سوز ساری بالاخره کی راه‌اندازی می‌شود؟/پسماندهای ۳۰۰ میلیونی در سمنان

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایدها و نبایدهای نظام بودجه‌بندی شهرداری‌ها، هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی جمع‌آوری زباله در سمنان، از رفع معضلات تا تقویت خدمات شهری، طرح و تصویب دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ شهرداری قدس، جمع‌آوری ۸۰۰ سرویس نخاله از سطح شهر آبادان، اجرای طرح ساماندهی سد معبر در خمین، توسعه گردشگری با بهره‌گیری از جاذبه‌های بوم‌گردی‌، تسریع در اجرای عملیات پروژه زباله‌سوز ساری، اجرای طرح تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری در دهه فجر و کارآمدی شهرداری در گرو موفقیت روابط عمومی عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بایدها و نبایدهای نظام بودجه‌بندی شهرداری‌ها

تدوین بودجه شهرداری‌‎ها و نحوه هزینه‎‌کردها در حوزه‌های مختلف شهر، اغلب جایگاه پیشنهادها و انتقادهای فراوانی است؛ تا جایی که پیشنهاد اصلاح این فرآیند از طرف متخصصان و صاحب‌‎نظران مطرح می‌‎شود تا چالش‌های موجود رفع شود.

هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی جمع‌آوری زباله در سمنان

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی جمع‌آوری زباله به طور روزانه، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی، شهرداری سمنان مصمم است به تعهدات خود در پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و سازمان مدیریت پسماند عمل کند.

از رفع معضلات تا تقویت خدمات شهری

شهر همیشه با مشکل‌ها فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند. نیاز است با مدیریتی جامع و یکپارچه و همسو شدن تصمیمات مدیریت شهری، به طور تخصصی در این زمینه ورود کرد و در پی رفع مشکلات موجود برآمد. علاوه بر آن وجود روحیه مشارکت و همکاری مسئولان و شهروندان، لازمه توسعه شهر است و باید سرلوحه برنامه‌های اجرایی باشد.

طرح و تصویب دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ شهرداری قدس

داوود حبیبی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری قدس، از تصویب دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ که در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس مطرح شده بود، توسط فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس خبر داد.

جمع‌آوری ۸۰۰ سرویس نخاله از سطح شهر آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: در مانور ۴۵ روزه نخاله‌برداری از سطح مناطق سه‌گانه شهری شهرستان، در طول یک ماه، ۸۰۰ سرویس نخاله از سطح مناطق شهرداری جمع‌آوری شد.

اجرای طرح ساماندهی سد معبر در خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: به دنبال شکایت شهروندان از معضل سد معبر وانت‌بارهای میوه‌فروشی در سطح شهر، طرح ساماندهی اجرایی شد.

توسعه گردشگری با بهره‌گیری از جاذبه‌های بوم‌گردی‌

شهردار گلدشت گفت: برای توسعه گردشگری در استان اصفهان، باید ظرفیت‌هایی برای مسافران در شهرهای اطراف فراهم شود تا مسافران در استان ماندگار و جذب شهرهای اطراف اصفهان شوند. وجود بوم‌گردی‌هایی که با فرهنگ آن شهر هماهنگی دارد، می‌تواند جاذبه گردشگری خوبی باشد.

تسریع در اجرای عملیات پروژه زباله‌سوز ساری

رضا علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: پروژه نیروگاه زباله‌سوز از پروژه‌های مهم مرکز استان است که بنای پیگیری ویژه جهت تسریع در این پروژه را داریم.

اجرای طرح تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری در دهه فجر

شهردار گوگد گفت: به مناسبت دهه فجر، طرح تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری گوگد اجرا می‌شود.

کارآمدی شهرداری در گرو موفقیت روابط عمومی

شهردار سمنان گفت: موفقیت روابط عمومی در کارآمدی و موفقیت شهرداری تأثیر بسیار زیادی داشته است و مدیران شهری باید به ارتقای جایگاه روابط عمومی کمک کنند.

کد خبر 553343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.