ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار

در یک بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان هوادار تهران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز، جمعه پازنزدهم بهمن تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه تختی تهران مهمان هوادار تهران است.

این این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی قبل از تعطیلی لیگ برای بازی‌های ملی، اسیر کرونا شدند تا بازی لغو و به امروز موکول شود. هوادار تیم اننهای جدولی است اما نشان داده که همواره می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ، با انگیزه و دردسر ساز باشد.

ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی آبی‌پوشان در این دیدار بررسی کنیم:

حسین حسینی داخل چارچوب؛

درست است که رشید فعلاً به هیچ تیمی نقل مکان نکرده است و پرقدرت در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، اما با توجه به حاشیه‌هایی که برای او پیش آمده و مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است به نظر می‌رسد در بازی امروز استقلال، همانند بازی‌های گذشته سید حسین حسینی در چهارچوب دروازه قرار می‌گیرد.

خط دفاع چهار نفره با بازگشت وریا

به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی بر خلاف دیدارهای گذشته که با سیستم ۳-۵-۲ تیمش را به میدان می‌فرستاد، در دیدار مقابل هوادار از چینش ۴ دفاعه استفاده کند. با توجه به اینکه ووریا دیگر مصدوم نیست و آماده است به نظر می‌رسد انتخاب فرهاد برای خط تیمش، غفوری، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و عارف آغاسی باشد.

وسط زمین با چهار هافبک؛

در این پست به نظر می‌رسد امروز استقلال مهره‌هایی مثل مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس و رودی ژستد تازه از تعطیلات برگشته اما آماده را در میانه زمین قرار می‌دهد و جعفر سلمانی هم از سمت چپ تدارک حملات را روی دروازه حریف خواهد داد.

حسین زاده و مطهری در خط حمله

به احتمال فراوان، فرهاد مجیدی تصمیم داشته باشد که در بازی امروز، از کوین یامگا که خسته به نظر می‌رسد استفاده نکند. پس ممکن است که دو مهره هجومی و آغاز گر استقلال تهران در خط حمله، ارسلان مطهری با تجربه و امیر حسین حسین زاده جوان و با انگیزه باشند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار تهران

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، عارف آغاسی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی و امیر حسین حسین زاده

کد خبر 553342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.