۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
سهام‌عدالت گران شد

ارزش سبد سهام‌عدالت یک میلیون تومانی که در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان است، نسبت به هفته گذشته که برابر با ۲۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان بود، یک ۴.۷۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایمنا، شاخص کل بورس روز شنبه نهم بهمن با رشد بیش از ۲۹ هزار و ۵۹۴ واحد، بر روی پله یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت. چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه، شاخص کل بورس با افت ۷۲ واحد روی پله یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحدی قرار گرفت

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام‌عدالت روز شنبه به ترتیب ١١ میلیون و ۵٢٠ هزار تومان، ٢١ میلیون و ٧٠٣هزار تومان رسید؛ در روز چهارشنبه نیز ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام‌عدالت و یک میلیون تومانی سهام‌عدالت به ترتیب ۱۲ میلیون و ۶۷ هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام‌عدالت، ۵۴۷ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت یک میلیون و ۲۹ هزار تومان در این هفته رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام‌عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۶۷ هزار تومان است، نسبت به هفته گذشته که برابر با ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود، یک ۴.۷ درصد رشد داشته است. همچنین ارزش سبد سهام‌عدالت یک میلیون تومانی که در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان است، نسبت به هفته گذشته که برابر با ۲۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان بود، یک ۴.۷۴ درصد رشد داشته است.

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 553323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.