آغاز به کار دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای "شهرنگار"

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه از آغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان "شهرنگار" خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری ارومیه، اسکندر حیدری اظهار کرد: با دستور شهردار ارومیه، "شهرنگار" پذیرای تمامی تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالان این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بیست و نهمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه به عنوان رئیس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای کشور تعیین شده است، و در همین راستا اهتمام جدی به تولید محتواهای رسانه‌ای در راستای اهداف مدیریت شهری و بهره‌گیری از توان فکری اصحاب رسانه و خرد جمعی، برای نیل به این اهداف، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و نخستین جشنواره "شهرنگار" طراحی و به مرحله عملیاتی رسیده است.

حیدری با بیان اینکه تلاش شده است همه گروه‌های اجتماعی دغدغه‌مند در این جشنواره مشارکت داشته باشند، افزود: دبیرخانه جشنواره در دو بخش تخصصی، مختص رسانه‌نگاران و خبرنگاران و نیز بخش عمومی، مختص کلیه شهروندان، موضوعات و قالب‌هایی تعیین کرده که سطح در برگیری را گسترده کرده و عموم علاقمندان به مباحث شهری به ویژه فعالان رسانه‌ای در این رویداد رسانه‌ای مشارکت خواهند داشت.

وی حضور اساتید و متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات کلانشهر ارومیه در ترکیب هیأت داوران را یک امتیاز برای کیفی سازی سطح جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد: ساختار قوی و حرفه‌ای شهرنگار، انگیزه تولیدات خوب و باکیفیت را بالا ببرد.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه گفت: دبیرخانه جشنواره شهرنگار دائمی بوده و تلاش خواهد شد هر سه ماه یک‌بار، به صورت فصلی، این رویداد فرهنگی- رسانه‌ای در مرکز استان برگزار شود.

حیدری اظهار کرد: هدف مدیریت شهری این است که محتواهای تولیدی اصحاب رسانه به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری منجر شود و آثار هنری فاخر که مورد تأیید هیأت داوران باشند، خریداری شده و در فضاهای تبلیغاتی محیطی شهر، یا رسانه‌های جمعی به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 553307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.